سردار آسودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شناسایی 3 هزار پاسدار اهل قلم/ امام خمینی(ره) فرمودند امیدوارم روزی تفنگ‌ها قلم شوند

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند امیدوارم روزی تفنگ‌ها قلم شوند، امروز شاهدیم که پاسداران از سطوح عالی‌ترین فرماندهان تا جوان‌ترین‌ها تفنگ‌ها را تبدیل به قلم کرده‌اند.

معان فرهنگی و تبلیغات سپاه در گفتگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران گفت: همانگونه که امام خمینی فرمودند، امیدوارم روزی تفنگ‌ها قلم شوند، امروزه شاهدیم که پاسداران از سطوح عالی‌ترین فرماندهان تا سطوح جوان‌ترین‌ها تفنگ‌ها را قلم کرده و تالیفات ارزشمندی را در این چند سال اخیر ارائه کردند.

وی افزود: برای مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار جهانی چند سالی است که کارشناسان متخصص این حوزه که سربازان، افسران و فرماندهان جنگ نرم‌اند را شناسایی و ساماندهی کردیم و با ابزارهای خود که در جنگ نرم است طی این چند سال 3 هزار پاسدار اهل قلم را که در عرصه‌های مختلف قلم می‌زنند مورد شناسایی قرار دادیم.

این مقام مسئول با اشاره به ساماندهی پاسداران اهل قلم تصریح کرد: این نیروها ساماندهی شدند تا ارزیابی شود که چگونه می‌تواند برای مقابله با جنگ نرم کمک کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه تصریح کرد: 3 هزار پاسدار اهل قلم در عرصه‌های مختلف از جمله: نظامی، سیاسی – امنیتی، حقوقی، اجتماعی، فنی – مهندسی و پزشکی و پیرا پزشکی تلاش می‌کنند و اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: محور اصلی جنگ دشمنان در بخش جنگ نرم مقابله با قرآن کریم، مراسم‌ها، عاشورا و به انحراف کشاندن مداحان است که مدیحه سرایان و شاعران شناسایی و ساماندهی شدند و این عزیزان تقریباً با آن مجموعه‌ای که ما شناسایی کرده‌ایم به غیر از پاسداران اهل قلم به حدود 17 تا 18 هزار نفر می‌رسند.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت منسجم این نیروها خاطرنشان کرد: برای اینکه در ساماندهی این نیروها جبهه‌ای عمل کرده باشیم برای هر گروه کانونی در نظر گرفتیم از جمله کانون پاسداران اهل قلم، کانون شاعران، کانون هنرمندان، کانون مداحان و کانون قرآن و در این عرصه بصورت جبهه‌ای و منسجم کار می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع ، امنیت ، فرمانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار