سرهنگ "منصور زمانی" عنوان کرد

حضور 268 نفر در مسابقات قرآنی هوافضای سپاه

معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: امسال در مسابقات سراسری قرآن کریم در این نیرو نسبت به سال گذشته بالغ بر ۲۵ درصد افزایش شرکت‌کننده داشتیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "منصور زمانی" معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه در بیست و هشتمین مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان و چهارمین دوره مسابقات قرائت قرآن خانواده‌های نیروی هوافضای سپاه که در سالن همایش ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: امسال در این دوره، 268 شرکت کننده در مسابقات حضور داشتند و نسبت به سال گذشته بالغ بر ۲۵ درصد افزایش شرکت‌کننده داشتیم.   
 
وی با ابراز امیدواری درباره شرکت همه کارکنان ستاد نیروی هوافضا در مسابقات قرآنی تصریح کرد: بیشترین شرکت‌کننده با ۷۷ نفر در مسابقات حفظ قرآن کریم بوده و امید است هرساله افراد بیشتری در این مسابقات حضور پیدا کنند.

گفتنی است، در این مراسم، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سردار موسوی جانشین این نیرو، حجت‌الاسلام حسن‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضا، سردار آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و کارکنان و خانواده‌های نیروی هوافضای سپاه حضور داشتند. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قرآن ، کریم ، سرهنگ ، سپاه ، هوا ، فضا ، دفاعی ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار