حماس خواستار جلوگیری از حملات نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی شد

"حسام بدران"، یکی از رهبران جنبش حماس از گروههای مقاومت فلسطینی خواست جلوی حملات مکرر نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی را در شهر اشغالی قدس بگیرند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری صفای فلسطین، یکی از رهبران جنبش حماس از گروههای مقاومت فلسطینی خواست جلوی حملات مکرر نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی را در شهر اشغالی قدس بگیرند.

حسام بدران چهارشنبه در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت حملات مکرر به مسجد الاقصی به پاسخ متناسب با حجم  این جنایت نیاز دارد.

وی از نیروهای مقاومت به ویژه در کرانه باختری رود اردن خواست تحت عنوان  "حمایت از الاقصی" عملیات انجام دهند. 

بدران گفت کرانه باختری با وجود پیچیدگی‌های مرحله کنونی اما همچنان خیر و برکاتی دارد و می‌خواهیم به اشغالگران از جایی که فکرش را هم نمی‌کنند ضرباتی وارد شود.

بدران گفت تدابیر سازمانهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطینی علیه مقاومت در کرانه باختری و خودداری تشکیلات از شکایت به دادگاههای بین المللی علیه اسرائیل باعث تشویق اشغالگران است تا به جنایات و حملات خود به مسجد الاقصی ادامه دهند.

شماری از نمازگزاران صبح امروز در حمله نیروهای اشغالگر اسرائیلی زخمی شدند. بدران تصریح کرد زمان تغییرات ریشه‌ای در این موضوع فرا رسیده است در غیر این صورت ملت فلسطین حرف آخر را خواهد زد.

بدران خطاب به همه مسلمانان آزاده جهان گفت : زمان اقدام شما برای د فاع از مسجد الاقصی فرا رسیده است و لازم است که در همه کشورها با همه امکاناتی که در اختیار است اقدام گروهی و فردی صورت گیرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار