وزير دارايی رژيم صهيونيستی:

هیچ یک از رهبران سياسی حماس نباید در امان بمانند

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت که رهبران سیاسی حماساز جملهآن‌هایی که که در کشورهای دیگر هستند نباید از عواقب ادامه حملات موشکی بر ضد صهیونیست‌ها در امان باشند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی اسرائیل نشنال نیوز، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت:رهبران سیاسی حماس که در کشورهای دیگر هستند هم نباید در امان باشند.

" یائیر لاپید" گفت:"رهبران حماس از جمله آنهایی که در کشورهای دیگر هستند نباید از عواقب ادامه حملات موشکی و خمپاره ای بر ضد شهروندان اسرائیلی در امان باشند."

وی افزود:" اسرائیل نمی تواند هدف قرار گرفتن کودکانش از طرف تروریست‌های اسلامی را تحمل کند تشییع جنازه کودکی چهار ساله چیزی است که ما نمی توانیم آنرا تحمل کنیم. آنهایی که مسئول مرگ این کودک هستند بهای آنرا خواهند پرداخت.رهبران حماس نیاز است که بدانند که ما آنها را تعقیب خواهیم کرد و آنها را وادار خواهیم کرد که بهای آنچه را که در جنوب اسرائیل روی میدهد، پرداخت کنند. "

لاپید ادامه داد:"هیچکس در امان نخواهد بود، نه رهبران سیاسی و نه آنهایی که در کشورهای دیگر هستند. اسرائیل تا کنون از هدف قرار دادن رهبران سیاسی حماس خودداری کرده بود و تمام تمرکز خود را بر روی فرماندهان و اعضای شاخه نظامی آن یعنی گردانهای عزالدین قسام  گذاشته بود."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار