گودرزی: فوتبال ما مثل والیبال در برزیل قوی ظاهر شود/برگزاری مسابقات چوگان احیاء و توسعه این رشته را به دنبال دارد

وزیر ورزش گفت: امیدوارم ملی پوشان فوتبال کشورمان نیز با عملکرد مناسب خود در برزیل همچون تیم ملی والیبال باعث شادی و سرور مردم ایران شوند.

به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در خصوص موفقیت اخیر تیم ملی والیبال کشورمان اظهارداشت: خدا را شکر می‌کنیم بازیکنان ملی‌پوش والیبال کشورمان موفقیت فراوان و چشمگیری داشتند و من این موفقیت را تبریک می‌گویم.

وی در ادامه در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان افزود: درکل تیم ما، تیم قوی بود حتی بازی که در آن با نتیجه 2 بر 3 باختیم نشان از قدرت تیمی ما بود.

گودرزی ادامه داد: امیدوارم عملکرد تیم ملی فوتبال هم در برزیل، باعث شادی و سرور مردم ایران شده و فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به رشته ورزشی چوگان تصریح کرد: از مسئولان برگزارکننده مسابقات چوگان تشکرمی‌کنم، امیدوارم با فدراسیون جهانی چوگان تعامل خوبی ایجاد کنیم و این رشته را بار دیگر احیا و توسعه ببخشیم.

وی اضافه کرد: این انتظار از مسئولان فرهنگی هم وجود دارد که به لحاظ نرم افزاری به چوگان که رشته ورزشی کشورمان است کمک کنند.

گودرزی درمورد اینکه آیا چوگان به نام آذربایجان است؟ اظهارکرد: نه اصلاً این طور نیست، من در جلسه مسئولان فرهنگی در یونسکو حضور داشته‌ام و بر این مسئله تاکید داشتم که چوگان متعلق به ایران و رشته ورزشی مردم ایران است.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: من از ایلخانی‌زاده هم تشکر می‌کنم که حمایت مالی این مسابقات و میزبانی این مسابقات برعهده گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم رشته چوگان که رشته سنتی کشورمان است بار دیگر با برگزاری چنین مسابقاتی احیاء شده و توسعه یابد.

گفتنی است؛ هشتاد و سومین دوره مسابقات چوگان، جام سفرا امروز در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: برزیل ، چوگان ، تعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار