گودرزی: برای اعزام خبرنگاران صدمیلیون تومان اختصاص دادیم/ کفاشیان: مشکلات خبرنگاران با حمایت گودرزی برطرف شد

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه‌ی جلسه‌اش با کفاشیان و خبرنگاران گفت: خبرنگاران امروز یک‌سری درد و دل داشتند که آن‌ها را گوش و برطرفشان کردم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در جلسه محمود گودرزی اظهار داشت: مشکلاتی بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای اعزام خبرنگاران به برزیل وجود داشت که این مشکلات را برطرف کردیم. 

گودرزی در ادامه اظهار داشت: ما برای اعزام خبرنگاران به برزیل 100 میلیون تومان در نظر گرفتیم این مبلغ پول برای کمک هزینه خبرنگاران رفت‌وآمدشان و پول توجیبی‌شان در برزیل در نظر گرفتیم تا در آن‌جا مشکلی نداشته باشند.

وی تصریح کرد:‌ امیدوارم رسانه‌های ما در برزیل انعکاس خوبی از اخبار تیم ملی بدهند تا مردم به راحتی بتوانند از  تیم ملی اطلاعات کسب کنند.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد :‌سانه‌ها باید تلاش فراوانی در جام‌جهانی انجام بدهندو اطلاعات  کاملی در مورد تیم ملی به استحضار مردم برسانند.

گودرزی بیان کرد که خبرنگاران یک‌سری مشکلات در مورد هزینه‌ی رفتنشان به برزیل داشتند که ما امروز آن‌ها را برطرف کردیم و تا 2 روز آینده خبرنگاران به برزیل اعزام می‌شوند.

وی در پایان در مورد پیش‌بینی‌اش از بازی‌های تیم ملی در جام‌جهانی خاطرنشان کرد : امیدوارم که تیم ملی بازی‌های خوبی ا نجام دهد و مایه‌خرسندی مردم ایران شود.

کفاشیان: مشکلات خبرنگاران با حمایت وزیر ورزش و جوانان برطرف شد

کفاشیان اظهار داشت: خبرنگاران درد و دل‌هایشان را با وزیر در میان گذاشتند براین اساس قرار شد با حمایت وزیر ورزش به خبرنگاران برای اعزامشان به برزیل کمک کنند.

کفاشیان در ادامه اظهار داشت: خبرنگاران برای اعزام به جام‌جهانی در یک‌سری از بخش‌ها مشکل داشتند که با حمایت وزیر ورزش این مشکلات برطرف شد، امیدوارم خبرنگاران در برزیل مشکلی نداشته باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: در ابتدا قرار بود تمام رسانه‌های مکتوب در برزیل خبرهای جام‌جهانی را پوشش دهند اما بخاطر یک‌سری از محدودیت‌ها ما به حضور 3الی 4 رسانه اکتفا کردیم.

وی عنوان کرد: گودرزی وزیر ورزش 100 میلیون به خبرنگارا ن اختصاص داد تا آن‌ها برای ایاب و ذهاب در برزیل مشکلی نداشته باشند.

کفاشیان درباره آخرین وضعیت تیم ملی در برزیل گفت: من تماسی با مسئولان در اردوی برزیل داشتم خدارو شکر وضعیت تیم ملی خوب است و تمرینات مناسبی را آن‌جا انجام می دهند.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به طور حتم بیگ‌زاده مصدوم به بازی‌های جام‌جهانی خواهد رسید. براساس برنامه تیم ملی در آخرین بازی دوستانه‌اش هم به مصاف تربینداندو توباگو خواهد رفت.

کفاشیان بیان کرد: به طور حتم کی‌روش ترکیب مدنظرش را در بازی دوستانه فردا به دست‌خواهد آورد. من برای حضور در اردو برزیل صبح فردا ایران را به مقصد برزیل ترک خواهم کرد.

وی بیان کرد: کنگره‌ای بین فدراسیون‌های کنفدراسیون‌آسیا (AFC) قرار است در برزیل در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار شود. براین اساس من در این کنگره حضور خواهم داشت و پنج‌شنبه هفته جاری خودم را به اردوی تیم ملی می‌رسانم و در جمع آن‌ها خواهم بود. کفاشیان در پایان خاطرنشان کرد : از مردم ایران می‌خواهم برای تیم ملی دعا کنند تا ملی پوشان در برزیل موفق شوند. امیدوارم تیم ملی یک‌بازی خوب و ایرانی پسند در برزیل انجام دهد و از کشور و پرچم ایران دفاع کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار