گودرزی:با جذب اسپانسر باید تنگناهای مالی را مرتفع کرد

وزیر ورزش و جوانان گفت : باید با مطالعه و کنکاش طوری مهندسی کرد که بستر مناسب برای سامان دادن به رشته های مختلف ورزشی فراهم شود و بتواند در جامعه مورد اقبال مردم قرار گیرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، محمود گودرزی در این جلسه هماهنگی که در محل آمفی تئاتر وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: تلاش برای ترغیب مردم به سمت ورزش حرکت پسندیده ای است اما معرفی یک رشته و پیشرفت آن باید با علاقه مندی جامعه همخوانی داشته باشد.

وی افزود: برخی از رشته ها ی ورزشی مورد وثوق جامعه نیست و نمی توان با اصرار آن را در کشور بسط و گسترش داد ضمن اینکه نباید توقع داشته باشیم که خارجی ها هم به تبلیغ بعضی از ورزش های مخصوص ما بپردازند و برای توسعه آن تلاش کنند.
گودرزی با تاکید براینکه اگر به کمیت توجه شود ، بحث کیفیت نیز سروسامان خواهد گرفت اضافه کرد : برخلاف برخی از کشورها که برای کسب مدال دست به هر ترفندی می زنند و با جذب ورزشکاران خارجی سعی می کنند به هدف خود برسند اما خوشبختانه ما پتانسیل و توان خوبی داریم که باید از آن بنحو احسن استفاده کنیم .
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط مالی این وزارتخانه ، جذب اسپانسر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت : باید این واقعیت را پذیرفت که اعتبارات دولتی جوابگوی نیازها نیست و باید به سمت جذب اسپانسر رفت و از این طریق مشکلات و تنگناها را مرتفع نمود.

گودرزی در پایان ضمن تشکراز تلاش محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و 16 رییس انجمن تحت پوشش افزود: مواردی که نیاز به پیگیری است از طر یق رییس فدراسیون اعلام نمایید تا شخصا پیگیری نمایم .

در این نشست هماهنگی دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی و روسای انجمن های تحت پوشش حضور داشتند که هریک در سخنانی به تشریح عملکرد انجمن خود پرداخته و راهکارهای مناسب را به منظور بهبود روند کار ارایه دادند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار