احمدی‌نژاد در مراسم ترحیم علیرضا سلیمانی حاضر شد

رئیس‌جمهور پیشین کشورمان به همراه جمعی از چهره های سرشناس سیاسی، ورزشی و هنری در مراسم ترحیم علیرضا سلیمانی حضور پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  مراسم سوم پهلوان علیرضا سلیمانی عصر امروز در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد که علاوه بر محمو احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان، چهره‌های سرشناس سیاسی، ورزشی و هنری در آن حضور داشتند.

اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، سیدمحمد حسینی وزیر سابق امور اقتصاد و دارایی، محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، پرویز برومند، علیرضا خمسه، حسن رنگرز، صادق گودرزی، محمود معزی‌پور، منصور مهدیزاده و داود عبدی از چهره‌های سرشناس حاضر در این مراسم بودند.

برخی از اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز در این مراسم حضور داشتند.

احمدی نژاد در خصوص حضور خود در این مراسم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: "علیرضا سلیمانی" مصداق بارز جمله" پهلوانان نمی میرند" است. بطور قطع اگر مسجد جامع شهرک غرب شرایط بهتر و گنجایش بالاتری داشت همه مردم در این مراسم حضور می یافتند. 

محمود گودرزی نیز در این باره اظهار داشت: درگذشت پهلوان علیرضا سلیمانی نه تنها برای رشته کشتی بلکه برای ورزش ایران ضایعه دردناکی است و من نیز این ضایعه را به تمام مردم و ورزش دوستان تسلیت عرض می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار