وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد

1.5 میلیون جوان در صف دریافت وام ازدواج/ حداقل 4500 میلیارد بودجه نیاز داریم

گودرزی گفت: با احتساب سه میلیون نفر در صف دریافت وام ازدواج میزان بودجه لازم برای پرداخت این وام 4500 میلیارد تومان است .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان شب گذشته در حاشیه جشن بخشش که به مناسبت هفته جوان در تالار وحدت برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: در هیات دولت در زمینه وام ازدواج صحبت کرده‌ایم و امیدواریم موانع پرداخت این وام برطرف شود.

وی بیان داشت: ما 1.5 میلیون نفر بازمانده از سال 92 داریم که در صف گرفتن وام هستند که اگر به این افراد حداقل 3 میلیون تومان داده شود 4500 میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.


گودرزی درباره تفکیک حوزه جوانان از ورزش افزود: انجام این امر زمان بر است و امیدواریم بتوانیم به گونه‌ای فعال‌تر به این موضوع بپردازیم و در این زمینه شورای راهبردی در وزارت ورزش و جوانان  تشکیل شده است.

 
وزیر ورزش وجوانان اظهار داشت: دولت کمتر از یک سال است که تشکیل شده و من حدود پنج ماه است که مسئولیت وزارت ورزش و جوانان را برعهده گرفتم. در تلاش بودیم که تا پیش از اتمام سال 92 شورای عالی جوانان تشکیل شود، اما به علت کثرت برنامه‌ها این امر محقق نشد و امیدواریم که به زودی این شورای عالی جوانان را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تامین ، وام ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۴:۱۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
من با نامزدم به خاطر بی پولی از هم جدا شدیم
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۱۲:۵۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
یک سال در انتظار وام هستم هنوز خبی از وام نشد یکی انشالله سایت جواب می دد
Iran (Islamic Republic of)
میم
۱۱:۲۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
بعد از یکسالونیم انتظار بالاخره شعبه تعیین شد البته قبل از اون یکسالو نیمه یبار دیگه تعیین شده بود بانک گفت پول نداریم شعبرو عوض کنید
انشاالله بتونیم بگیریمش
آخرین اخبار