حادثه فوتی در شبانه روز گذشته/ عابر پیاده و راننده پژو فوت شدند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به وقوع ۲ فقره تصادف در معابر شهر تهران، گفت: در این تصادفات۲ شهروند جان خود را از دست دادند.

 سرهنگ فیروز کشیر  گفت: شب گذشته ۲ حادثه فوتی در بزرگراه زین الدین و بزرگراه آزادگان روی داد که متاسفانه باعث فوت ۲ شهروند شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: نیمه شب گذشته در مسیر بزرگراه زین الدین به شرق قبل امام علی (ع) یکدستگاه موتورسیکلت با یک عابر پیاده برخورد کرد و متاسفانه در این تصادف عابر پیاده در دم فوت و راننده موتورسیکلت به مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ کشیر افزود: حادثه دوم یک ساعت پس از حادثه اول در بزرگراه خرازی به شرق بعد از آزادگان روی داد که در آن یکدستگاه سواری واژگون و متاسفانه راننده در دم فوت کرد و سرنشین این خودرو به مرکز درمانی منتقل شد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، تصریح کرد: علت حادثه اول عبور غیرمجاز عابر پیاده از عرض راه و عدم توجه به جلو از سوی راکب موتورسیکلت بوده و در حادثه دوم، عدم توانایی راننده پژو باعث بروز حادثه در بزرگراه آزادگان بود که البته علل و جزئیات بیشر هر ۲ تصادف، توسط کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ در دست بررسی است.

وی گفت: عابر پیاده‌ای که از عرض معابر بزرگراهی عبور می‌کند مسلما اگر تصادفی برایش روی دهد پلیس به او نیز سهم تقصیر می‌دهند، عابران پیاده هم بر اساس ماده ۲۱۵ آیین نامه راهنمایی و رانندگی در تصادفاتی که از محل‌های ممنوع عبور می‌کنند سهم تقصیر می‌گیرند.

سرهنگ کشیر در پایان بیان داشت: رانندگان در حین رانندگی می‌باید تمام حواس و توجه خود را به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه کار و اقدامی که باعث حواس پرتی آنان شود خودداری کنند. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
راننده ها تو اتوبان و جاده باید سرشون رو بچسبونن به شیشه جلو و جهار چشمی جلوشون رو بپان
آخرین اخبار