عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اتوبوس‌های گازسوز منتظر یک جرقه تا مسئولین را بیدار کنند/ شهرداری به کندی در حال انجام تعهد دولت است

قناعتی گفت: حدود سه هزار اتوبوس گازسوز در شهر تهران تردد می‌کنند که مخازن گاز آن‌ها نیاز به سرویس دهی مجدد است که این تعهد بر دوش دولت قبلی و فعلی اما شهرداری با بضاعت خود به کندی در حال انجام آن است و تا زمانی که اتفاق ناگواری رخ ندهد مسئولین بیدار نخواهد شد.

ابوالفضل قناعتی، عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: یکی از مباحثی که کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای شهر در حاضر روی آن متمرکز است بحث سه هزار اتوبوس گاز سوز فعال در شهر تهران است که تاریخ استفاده مخازن گاز آن‌ها رو به اتمام است و نیاز به سرویس دهی مجدد دارد.

وی ادامه داد: این وظیفه درخصوص اتوبوس‌های داخل شهر به وزارت کشور مربوط می‌شود که دولت گذشته متعهد به انجام آن‌ شده بود اما اقدامی صورت نگرفت و دولت فعلی نیز تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده و شهرداری با بضاعت خود به کندی در حال انجام این کار است.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای تهران تصریح کرد: در واقع انجام این کار در اتوبوس‌های داخل شهر به عهده‌ی وزارت کشور و اتوبوس‌های خارج از شهر به عهده وزارت راه وترابری است به این معنی که این مسئولیت و وظیفه‌ دولت است که متاسفانه مسئولین از آن غافلند چرا که هنوز اتفاق ناگواری رخ نداده تا مسئولان به دنبال مقصر بگردند.

قناعتی خاطرنشان کرد: مخازن گاز این سه هزار اتوبوس گازسوز در شهر تهران براساس زمانبندی مشخص آن‌ها نیاز به سرویس دهی مجدد دارند که اگر انجام نشود ممکن است اتفاقات ناگواری را رقم بزند و انجام آن نیز کمک دولت را نیاز دارد.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
خدایا، خودت به مردم رحم کن.
آخرین اخبار