علی عبدالمالکی:

خواننده‌های پاپ حضور در جشنواره فجر را دوست دارند

در کنسرت علی عبدالمالکی علاوه بر قطعات قدیمی، چند قطعه جدید نیز به علاقمندان ارائه می‌شود.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بيست و نهمين جشنواره بین المللی موسیقی فجر، علی عبدالمالکی خواننده پاپ امسال برای اولین بار در جشنواره به صحنه می‌رود. عبدالمالکی در این جشنواره قطعات نفس، دردت به جونم، داغ دلم، هی تو، یادت رفت، زود رفتی، دلکم، جونم واست بگه، دورت بگردم، آروم آروم، انگاری مریضم، آه منه، مسافر، حقیقت، جنون، خوش به حالت، یه دل شکوندم، حرف نزن و  قلبت خورده ترک را اجرا می‌کند.
 
این خواننده موسیقی پاپ درباره حضور در جشنواره گفت: همه خوانندگان طی سال کنسرت‌هایی را برگزار می‌کنند اما شک ندارم اغلب آنها دوست دارند بتوانند در جشنواره روی صحنه بروند و فرصت اجرا در این رویداد هنری را داشته باشند.
 
عبدالمالکی اظهار کرد: خیلی دوست داشتم در جشنواره روی صحنه بروم. سال گذشته هم منتظر چنین اتفاقی بودم اما به دلایلی میسر نشد. امسال اما می‌توانم مقابل مخاطبان خوب و همراهان همیشگی آثارم در جشنواره‌ای که برای همه ما نماد و نشانه‌ای از روزهای پیروزی انقلاب است روی صحنه بروم و لذت یک اجرای جشنواره‌ای را هم داشته باشم.
 
این خواننده جوان اظهار کرد: با همه اختلاف نظرهایی که درباره حضور موسیقی پاپ در بخش رقابتی وجود دارد، باز هم مسئولان فضایی برای اجرای ما در نظر گرفته‌اند و همین موضوع جای امیدواری دارد و ما از این نگاه آنها خوشحال هستیم.
 
او همچنین اظهار کرد: شرکت در جشنواره موسیقی فجر برای هر خواننده ای شیرین است و هنرمندان پاپ همگی دوست دارند در برگزاری جشن انقلاب سهیم باشند.
 
عبدالمالکی در پایان درباره اجرایشان در جشنواره گفت: ما قطعاتی را که در کنسرت‌های پیشین اجرا کرده ایم روی صحنه خواهیم برد. همچنین چند قطعه جدید را هم اجرا خواهیم کرد. چون قطعا مردم دوست دارند در هر اجرا علاوه بر آهنگ هایی که قبلا شنیده‌اند و دوست دارند، قطعات تازه‌ای را هم بشنوند.
 
در این کنسرت علاوه بر علی عبدالمالکی به عنوان خواننده و سرپرست گروه، امیر فتحی نوازنده پیانو، سیاوش مطلبی(گیتار الکتریک)، مرتضی حبیب مسگر(درامز)، ناصر فلسفی(گیتار)، هادی جداری(ساکسیفون)، پیمان محبت‌پور(کیبورد)، یاشا حکمی(کیبورد)،مجید برومند(گیتار باس)، محمد افشانی (گیتار نایلون)، ژیلبرت گوورکیان(پرکاشن)، سام آهنگری به عنوان تهیه‌کننده حضور دارند.
 
علی‌ عبدالمالکی 29 بهمن ساعت 18:15 در برج میلاد به صحنه می‌رود.
 
بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تا یکم اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hussein
۱۶:۴۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
ستاره موسیقی ایران
آخرین اخبار