رئيس انجمن موسيقي شيراز:

همگام با جشنواره پیش می‌رویم

محسن خباز، رئيس انجمن موسيقي شيراز برگزاری جشنواره در شهر شیراز را اقدامی در جهت همراهی با جشنواره فجر و پاسخگویی به هنرمندان استان فارس برشمرد.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر، شهر شيراز كه براي دهمين سال پياپي ميزبان جشنواره موسيقي فجر شده است، از 23 بهمن تا 2 اسفند شاهد هنرنمايي گروه‌هاي موسيقي خواهد بود.
 
محسن خباز رئيس انجمن موسيقي شيراز در اين باره توضيح داد: شهر شيراز  از شهرهايي بوده كه از همان ابتدا فضاي جشنواره را رصد كرده است و شرايطي را ايجاد كرده تا نياز طيف گسترده مخاطبان موسيقي اين شهر را مرتفع كند.
 
رئيس انجمن موسيقي شيراز برگزاری جشنواره در شهر شیراز را اقدامی در جهت همراهی با جشنواره فجر و پاسخگویی به هنرمندان استان فارس برشمرد.
 
خباز گفت: شيراز از 23 بهمن تا 2 اسفند در 3 سالن يعني مجموعه فرهنگي‌هنري حافظ، تالار احسان و تالار پيام ميزبان بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر خواهد بود.
 
او ادامه داد: اين در حالي است كه تالار «مهر و غزل» در 22 بهمن‌ماه ميزبان كارگاه آموزشي پيانو و فلوت گروه اتريشي بود و نمايش فيلم‌هاي مستند هم در طول جشنواره از جمله برنامه‌هاي ما است.
 
وي افزود: رسيتال پيانو و فلوت اتريش، اجراي پاپ سينا سبك‌رو (هنرمند برگزيده استان)، كنسرت «عبور» محمد معتمدي و علي قمصري، كنسرت بهنام صفوي، اجراي گروه آوازي تهران به رهبري ميلاد عمرانلو و خوانندگي وحيد تاج از جمله اجراهاي جشنواره در شيراز است.
 
خباز از گروه «ليان» بوشهر،‌ پيمان يزدانيان و حسام اينانلو، تكنوازان شيرازي از جمله حجه‌الله شيرازي، محمد ذاكرحسين، مهدي شيرازي، عليرضا صديقي نسب، كمال صندوق‌ساز و جهانبخش رستمي به عنوان ديگر هنرمنداني ياد كرد كه در شيراز به روي صحنه مي‌روند.
 
او همچنين گفت: شهر شيراز ميزبان اركستر زهي ايران به رهبري منوچهر صهبايي و عليرضا گلشن كه آثار محلي شيراز را اجرا مي‌كند نيز خواهد بود.
 
خباز درباره شرايط فني سالن‌هاي ميزبان نيز اظهار كرد: با توجه به تجربيات شيراز در ميزباني جشنواره هر سه سالن در شرايط مطلوب هستند و آمادگي كامل براي ميزباني را دارند؛ دكور صحنه‌هاي اجرا نصب شده و سيستم‌هاي صوت و نور چك شده‌اند.
 
رييس انجمن موسيقي شيراز درباره استقبال مردم اين شهر از جشنواره بيست و نهم نيز بيان كرد: بليت تعدادي از اجراها تمام شده و ساير اجراها نيز بليت‌شان رو به اتمام است.
 
بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تا یکم اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار