فرزند همايون خرم:

اهالي موسيقی در يک سال گذشته خانواده خرم را شاد کردند

در اولين روز جشنواره موسیقی فجر بابک شهری و سامان احتشامی در سالن رودکی به یاد استاد همایون خرم آثار اين هنرمند را در حضور علاقمندان و خانواده خرم اجرا کردند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر، در شب اجرای بابک شهرکی و سامان احتشامی، فرزندان استاد خرم از جمله رضا خرم پسر این استاد حضور داشتند.

رضا خرم درباره این اجرا گفت: از سال گذشته تا کنون هنرمندان زیادی در سرار کشور با تقدیر از پدر در اجراهای مختلف، خانواده ما را مورد لطف ومهربانی خود قرار دادهاند حتی در بعضی از برنامه‌های شهرستان‌های مختلف با وجود اینکه ما نتوانستیم شرکت کنیم باز هم محبت هنرمندان شامل حال ما بوده است.

وی افزود: بعد از درگذشت پدر و آن خاطره تلخ، لطف و مهربانی اهالی موسیقی دلمان را شاد کرد.

او در ادامه درباره اجرای بابک شهری و سامان احتشامی گفت: بابک شهرکی از بهترین و برجسته‌ترین شاگردان پدر بود که همیشه فرزند هنری او محسوب می‌شد و سامان احتشامی هم از زمانی که نوجوان بود در بسیاری از اجراها در کنار پدر حضور داشت و حالا دیدن اجرای این دو هنرمند و به یاد پدرم لطف بسیاری داشت.

فرزند همایون خرم به نقل از صحبت‌های پدرش گفت: پدر معتقد بودند که با سازهای غربی هم می‌توان موسیقی ایرانی نواخت و ما شاهد بودیم که چطور آقای شهرکی و احتشامی عزیز با ویلن و پیانو به زیبایی هرچه تمام‌تر موسیقی ایرانی را نواختند.

وی همچنین گفت: همایون خرم همیشه با احترامی که برای تمام خوانندههای موسیقی قائل بودند، اعتقاد داشتند موسیقی خوب بدون خواننده هم میتواند مخاطب را به خود جلب کند و در اجرای این دو نوازنده عزیز و با واکنش‌های مخاطبان، به حقانیت این حرف پدر رسیدم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار