حميدرضا پگاه:

ژانر پليسي هنوز هم نيازمند تلاش بيشتري است

توليد استان در ژانر پليسي هنوز هم نيازمند تلاش بيشتري در راستاي افزايش كيفيت است.

حميدرضا پگاه بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص توليدات آثار پليسي در ايران به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: امروزه توليدات پليسي به نسبت قبل پيشرفت چندان نداشته و تنها مي‌توان به حضور بدلكاران اين ژانر اشاره كرد كه موفق‌تر از قبل عمل كردند.

وي افزود: متاسفانه با وجود اينكه اين ژانر يكي از پرطرفدارترين ژانرها در جهان است تا به امروز شاهد توليدات كمتري در اين زمينه در سينما و تلويزيون بوديم.

پگاه درخصوص تفاوت نقش‌هاي پليسي با ديگر نقش‌ها اظهار داشت: به نظر من در ايفاي نقش‌ها تفاوتي وجود ندارد چون وظيفه يك بازيگر شناخت شخصيت‌ها و به تصوير كشيدن آن‌هاست. مگر صحنه‌هاي اكشن كه به قدرت بدني و نيروي جسماني بازيگران برمي‌گردد.

وي در ادامه در مورد اين سوال كه چرا چهره منفي از پليس به تصوير كشيده نمي‌شود عنوان كرد: متاسفانه هنوز اين مسئله در كشورمان حل نشده كه شخصيت منفي از پليس به نمايش گذاشته شود و مخاطبان گونه ديگري از اين ژانر را تجربه كنند، پليس هم يك انسان است و انسان هم در بعضي از مواقع تحت هواي نفس خود قرار مي‌گيرد و نمي‌توان نقش‌هاي منفي فقط به خلافكاران اختصاص دارد.

وي ادامه داد: نقش‌هاي متفاوتي را در اين ژانر ايفا كردم به نظرم «عمليات پايتخت» يكي از كارهايي خوب در اين ژانر بوده است.

اين بازيگر افزود: تا رسيدن اين ژانر به حد مطلوب مسير طولاني در پيش است و فيلمسازان و فيلنامه‌نويسان بيش از گذشته بايد تلاش كنند تا توانايي افزايش كيفيت در اين ژانر را داشته باشند.

پگاه خاطرنشان كرد: اميدوارم اين ژانر همچون ژانرهاي ديگر بتواند از كيفيت لازم برخوردار شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار