شهاب حسيني "پليس جوان" تلويزيون/ مهدي سلطاني تبهكار مجموعه "ديوار"

سيروس مقدم كارگردان خوشنام تلويزيون آثار پليسي موفقي را در پرونده كاري خود دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران، سيروس مقدم كارگردان خوش نام تلويزيون ايران آثار متفاوتي را در ژانر پليسي توليد كرده كه اولين مجموعه تلويزيوني آن با نام پليس جوان در سال 80 از شبكه سه سيما پخش شد. 

پليس جوان سريال مقدم با حضور شهاب حسيني شخصيتي بود كه در ميان خلافكاران مي رفت و در عمليات هاي قهرمانانه، دشمنان نظم و امنيت جامعه را به چالش مي كشيد. 

در اين سريال شهاب حسيني علاوه بر مسئوليت شغلي كه داشت درگير ماجراي عشقي شده بود كه او را دچار پريشاني در محيط كارش كرده بود. 

در اين مجموعه داريوش ارجمند، پروانه معصومي، سعيد نيكپور، فرهاد اصلاني، ميترا حجار، مريلا زارعي، محمدرضا داوود نژاد، حسين خاني بيك حضور داشتن و اين اثر در زمان خود يكي از پربيننده ترين فيلم هاي تلويزيوني بود. 

سيروس مقدم سال گذشته ميني سريالي را با نام ديوار به سفارش نيروي انتظامي توليد كرد، در اين مجموعه جنبه هاي اجتماعي آن بروجه اكشن سريال غلبه داشت و سيروس مقدم تحقيقات و پژوهش هاي بسياري را براي به تصوير كشيدن اين سريال انجام داده بود كه اين خود بر كيفيت فيلم افزوده بود. 

اين سريال در خصوص جميل رئيس يك باند تبهكاري بود كه نسبت خانوادگي با مأمور پليس پرونده اش داشت. 

در مجموعه تلويزيوني ديوار آتيلا پسياني ايفاگر نقش پليس و مهدي سلطاني بازيگر نقش تبهكار را برعهده داشتند كه بازي اين دو بازيگر بر جذابيت سريال افزوده بود. 

ديوار از صحنه هاي اكشن و ابزارآلات پليسي بسيار خوبي برخوردار بود و صحنه هاي اكشن زيبايي را به تصوير كشيد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار