فخيم زاده:

تعمیم تولید مجموعه های تلویزیونی را با مشکل روبه رو کرده است

تعمیم تولید مجموعه های تلویزیونی را با مشکل روبه رو کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ویژه برنامه "سین مثل سریال" شب گذشته جمعه 11 فروردین ماه 91 میزبان هنرمند باسابقه مهدی فخیم زاده بود.

در ده برنامه گذشته "سین مثل سریال" 30 مجموعه تلویزیونی به عنوان بهترین تولیدات شبکه اول سیما به مرحله نهایی راه یافتند.

گفتنی است؛ 30 بازیگر مرد و 30 بازیگر زن به عنوان بهترین بازیگر نقش اول این مجموعه های تلویزیونی به مرحله نهایی راه یافتند.

در این برنامه در یک نظر سنجی بهترین دوره زمانی برگزاری جشنواره های بعدی انتخاب بهترین سریال، از سوی مخاطبان، در بین گزینه های 1 ساله، 3 ساله، 5 ساله و ده ساله، سه ساله معرفی شد.

مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر در حالی که مقوله تعمیم را مشکلی برای مجموعه های تلویزیونی عنوان کرد، گفت: در هر فیلمی زمانی که برای هر قشری از جامعه به عنوان مثال فوتبالیست ها مشکلی به وجود می آید مسأله تعمیم باعث می شود که این قشر از جامعه از این مجموعه دلگیر شوند.

وی ادامه داد: تعمیم کار ساخت را با مشکل روبه رو ساخته و تا زمانی که این مقوله از میان برداشته نشود با مشکل مواجه هستیم.

کارگردان سریال خواب و بیدار با اشاره به مشقت های ساخت کار پلیسی افزود: در یک کار پلیسی به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی با مخاطب وجود دارد و نمی توان پشت هیچ چیز پنهان شد، یک اشتباه کوچک می تواند به قطع شدن این ارتباط منجر شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ساخت کار پلیسی به ابزار و ادواتی نیازمند است که اگر این ملزومات فراهم نشوند، نحوه کار تغییر و یک فیلم با ژانر پلیسی پس از چند دقیقه به یک ملودرام تبدیل می شود.

وی در خصوص ویژه برنامه "سین مثل سریال" گفت: این برنامه به یک نوع نظرسنجی می پردازد که در آن مدیران تنها شبکه یک سیما به دنبال بازخورد مجموعه کارهایشان در جامعه هستند.

وی تصریح کرد: مدیران این شبکه به دنبال این هستند که آیا در ایجاد تعادل میان خواست و نیاز مردم موفق بوده اند یا نه.

گفتنی است؛ حسن فتحی کارگردان سینما و تلویزیون که یکی از مهمانان این ویژه برنامه بود، در این برنامه حضور نداشت.

شایان ذکر است؛ "سین مثل سریال" ویژه برنامه ای است که با اجرای مهدی سلوکی هرشب ساعت 23:20 به روی آنتن شبکه یک می رود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار