مدير انتشارات مجلس در گفتکو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

عرضه 400 عنوان کتاب "پارلماني" و مشروح مذاکرات 9دوره مجلس در نمايشگاه کتاب

مدير انتشارات مجلس گفت: مجلس شوراي اسلامي با 400 عنوان کتاب براي دهمين سال متوالي در بيست و ششمين نمايشگاه بين‌اللمللي کتاب شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب در حالي از 11 ارديبهشت ماه در مکان مصلي امام خميني(ره) آغاز به کار کرده که مجلس شوراي اسلامي نيز با حضور در اين نمايشگاه دستاوردهاي فرهنگي خود را به نمايشگاه گذاشته است.

نيکي ايوبي‌زاده مدير انتشارات کتابخانه مجلس درحاشيه اين نمايشگاه به خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: مجلس شوراي اسلامي 10 سال است که به طور متوالي دستاوردهاي فرهنگي خود را در اين نمايشگاه عرضه مي‌کند.

وي افزود: در حال حاضر تمامي نشرهاي مجلس اعم از انتشارات مجلس، روابط عمومي مجلس، کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس، مرکز تحقيقات قم مجلس و مرکز پژوهش‌هاي مجلس دراين نمايشگاه حضور داشته و تمام آثار مربوط به پارلمان را عرضه مي‌کنند.

مدير انتشارات کتابخانه مجلس اظهار داشت: 400 عنوان کتاب در غرفه مجلس نمايشگاه بين‌الملي کتاب در معرض نمايش قرار گرفته و براي اولين بار 14 عنوان کتاب مختص اين نمايشگاه منتشر شده است.

ايوبي‌زاده ادامه داد: عرضه زندگي‌نامه نمايندگان و صورت مذاکرات علني مجالس ملي و سنا و 9دوره مجلس شوراي اسلامي از جمله ويژگي‌هاي اين دوره از حضور مجلس در نمايشگاه کتاب است.

وي تاکيد کرد: محصولات غرفه مجلس شوراي اسلامي در بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب با 20درصد تخفيف عرضه مي‌شود.

ناگفته نماند، بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب از11 تا 22 اريبهشت ماه به مدت 12روز از ساعت 10 صبح تا 9 شب مشغول به فعاليت خواهد بود.

انتهاي‌پيام/

برچسب ها: مرکز ، اسناد ، نمایشگاه ، کتاب ، غرفه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار