مشهد/

حضور فرهنگی آستان قدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی در نمایشگاه امسال کتاب تهران با رویکردی فرهنگی حضور دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهدحجت‌الاسلام جواد محمدزاده‌ مقدم با اعلام این مطلب اظهار کرد: آستان قدس رضوی سال‌های گذشته با مجموعه به نشر در نمایشگاه کتاب تهران حضور داشته است، اما در نمایشگاه امسال آستان قدس با نام خود در نمایشگاه شرکت می‌کند که این موضوع برای نخستین بار است.

وی افزود: در سال‌های گذشته نمایشگاه آستان قدس در بحث فروش در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می‌کرد و شاخصه حضور تنها فروش بوده است.

محمدزاده‌مقدم ادامه داد: در سال‌های گذشته دغدغه‌های فرهنگی مد نظر نبود، اما خوشبختانه در نمایشگاه امسال با توجه به اینکه فضای سیاسی کشور معطوف به انتخابات است آستان قدس رضوی حضور پررنگی در عرصه فرهنگی دارد.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با بیان اینکه تاکید آستان قدس در نمایشگاه کتاب تهران موضوعات فرهنگی است، ادامه داد: در همین راستای و در طول روزهای برگزاری نمایشگاه پنج نشست تخصصی با حضور اساتید به نام در صحن نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی ارائه کتب با رویکرد فرهنگی را از دیگر اقدامات فرهنگی آستان قدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دانست و افزود: در نمایشگاه امسال آستان قدس سعی داشته که بیشتر کتب با رویکرد فرهنگی ارائه شوند.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی یادآور شد: حتی در چینش افراد که مسئول فروش کتب هستند، نیز سعی شده تا از افرادی استفاده شود که در حوزه فرهنگی از اطلاعات کافی بهره‌مند باشند و بتوانند فضای فرهنگی را ترویج کنند/س 

برچسب ها: حضور ، فرهنگی ، آستان قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.