در جلسه جمعیت ایثارگران مصوب شد

بررسی نقاط قوت و ضعف دولت‌های گذشته و ارائه آن به گروه‌های اصولگرا

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: رهبر انقلاب فرمودند که رئيس جمهور آينده ضمن دارا بودن نقاط مثبت روسای جمهور گذشته، نباید نقاط ضعف آنان را داشته باشد و با توجه به این مهم ما تصميم گرفتیم تا نقاط ضعف و قوت دولت‌هاي گذشته را بررسي کنيم و آن را در اختيار اعضاي ائتلاف سه‌گانه و گروه‌هاي اصولگرای هم‌سو با خود قرار می‌دهیم.

"احمد نجابت" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جزئيات جلسه روز گذشته جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: در اين جلسه بيانات مقام معظم رهبري در مشهد مقدس و پيام نوروزي ايشان مورد بحث و بررسي اعضا قرار گرفت.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران ادامه داد: مقام معظم رهبري احاطه کاملي يه مسائل فرهنگي، اقتصادي و... دارند و فرامين ايشان مبتني بر مباني اسلام ناب محمدي است.

وي با بيان جمعیت ایثارگران  اينکه 10 نکته کليدي را از بيانات مقام معظم رهبري استخراج کرده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که رئيس جمهور آينده  ضمن دارا بودن نقاط مثبت روسای جمهور گذشته، نباید نقاط ضعف آنان را  داشته باشد و با توجه به این مهم ما تصميم گرفيتم نقاط ضعف و قوت دولت‌هاي گذشته را بررسي و تدوین کنيم و آن را در اختيار اعضاي ائتلاف سه‌گانه و گروه‌هاي اصولگرای هم‌سو با خود قرار می‌دهیم.

نجابت درباره برنامه‌های دیدار این جمعیت با کاندیداهای احتمالی انتخاباتی آینده، خاطر نشان کرد: احتمالا طی دو هفته آینده از کاندیداهای انتخاباتی دعوت می‌کنیم تا با حضور در جلسه شورای مرکزی، برنامه‌های خود را تشریح کنند و به سوالات ما نیز پاسخ دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار