نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان كرد

مصوبه جمعیت ایثارگران برای دیدار با 6 کاندیدای انتخابات رياست‌جمهوري/بررسی مواضع 1+5

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران اتقلاب اسلامی گفت: در جمعیت ایثارگران مصوب شد تا بعد از تعطیلات عید نوروز 5 الی 6 نفر از کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی را به ترتیب حروف الفبا برای حضور در جلسات هفتگی دعوت کنیم و سوالاتمان را به صورت صریح و شفاف از این کاندیداها بپرسیم.

"احمد نجابت" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جزئیات جلسه روز گذشته جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در جمعیت ایثارگران بحث‌های کلی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مطرح است و تاکنون نیز به مصادیق ورودی نداشته‌ایم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: در جلسه روز گذشته مواضع 1+5 و کشورمان در مذاکرات آلماتی مورد بحث و بررسی قرار گفت.

وی با بیان اینکه جمعیت ایثارگران در انتخابات آتی مدل وحدت در جریان اصولگرایی را دنبال می‌کند، تصریح کرد: تمامی کاندیداهایی که برنامه محور باشند، فرامین مقام معظم رهبری را نقشه راه خود قرار بدهد و به ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند باشند در این جمعیت مورد بررسی قرار می‌گیرند.

نجابت با اشاره به اینکه ابن دوره از انتخابات با مدل جدیدی از وحدت در میان اصولگرایان دنبال می‌شود، افزود:  شکل‌گیری ائتلاف سه گانه و متعهد شدن آنان به انتخاب یک نفر از میان خودشان را  در جریان اصولگرایی یک گام مثبت تلقی می‌کنیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از مصوبه این جمعیت برای دیدار با 6 نفر از کاندیداهای انتخابات آتی خبر داد و خاطر نشان کرد: در جمعیت ایثارگران مصوب شد تا بعد از تعطیلات عید نوروز 5 الی 6 نفر از کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی را به ترتیب حروف الفبا برای حضور در جلسات هفتگی دعوت کنیم و سوالاتمان را به صورت صریح و شفاف از این کاندیداها بپرسیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار