نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فرد محوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 جوابگوی نیاز جامعه نیست

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: فرد محوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 جواب‌گوی نیاز جامعه نیست و افرادی که قصد شرکت در انتخابات را دارند باید با ارائه برنامه، به معرفی تعدادی از افراد کابینه خود بپردازند.

"احمد نجابت" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون فعالیت‌های انتخاباتی جمعیت ایثارگران گفت: جمعیت ایثارگران هنوز  برای تعیین مصداق به نتیجه نرسیده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در تشریح مجموع فعالیت‌های این جبهه  اظهار داشت: از زمان شروع فعالیت در ارتباط با انتخابات سال 92 به مباحثی همچون آرایش سیاسی در کشور، بررسی شاخص‌های یک رئیس‌جمهور پرداخته و همچنین عملکرد خود را حول محور فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت گسترده، وحدت نیروهای انقلاب قرار داده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه "جمعیت ایثارگران" معتقد است فرد محوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 جوابگوی نیاز جامعه نیست، بیان کرد: افرادی که قصد شرکت در انتخابات را دارند باید با ارائه برنامه، به معرفی تعدادی از افراد کابینه خود بپردازند تا مردم بتوانند با آگاهی کامل گزینه مورد نظر خود را برگزینند.

نجابت در ادامه افزود: اکنون مباحث در جمعیت ایثارگران به سمت راهکارها پیش می‌رود و چهار اصل دفاع از اسلام، امام(ره)، انقلاب و ولایت فقیه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات مظهر حضور مردم و مظهر احقاق حق و اقتدار ملی یک کشور گفت: با توجه به اینکه انتخابات تنها یک پدیده سیاسی نیست، نباید برای تعیین مصداق عجله کرد و قاعده بازی را بر هم زد.

وی با بیان اینکه گروه‌هایی در پی دو  قطبی کردن انتخابات هستند، هشدار داد: دوقطبی کردن عرصه انتخابات سبب ضربه وارد شدن به آن می‌شود، بنابراین باید به سمت تیم و برنامه محوری گام برداریم و اصولگرایان باید چند کاندیدای شاخص را برای معرفی در انتخابات در نظر داشته باشند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: لازم است اصولگرایان با تمرکز بر برنامه محوری، معرفی چند کاندیدای شاخص، اجرای قانون اساسی به نتیجه مطلوب در انتخابات سال 92 دست یابند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار