كوهيان: بسكتبال ما بايد 7 يا 8 تيم برابر داشته باشد / فولاد ماهان برايمان با بقيه تيم ها يكي است

سرمربي تيم بسكتبال همياري زنجان تاكيد كرد كه بسكتبال ايران پتانسيل 7 يا 8 تيم برابر را دارد كه با هم كلنجار مي روند.

فرزاد كوهيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اشاره كرد: باشگاه همياري عملكرد خوبي در فراهم كردن شرايط تيمي داشته، اما تيم هنوز هماهنگي فني به دست نياورده است. برخي بازيكنان ما ديرتر به تمرينات اضافه شده و آنهايي كه زودتر آمدند هم هر كدام از يك تيم به زنجان ملحق شدند بنابراين هنوز هماهنگي مد نظر را پيدا نكرده ايم.

وي با تاييد اينكه تيم هاي خوب امسال بيشترند گفت: نكته اينجاست كه باشگاههاي ما كار را ديرتر شروع مي كنند. روند تصميم گيري قبل از فصل طولاني شده و به همين دليل تيم ها به آمادگي مطلوب نمي رسند.

وي افزود: در مجموع تيم هاي بدي نداريم اما توقع بالاتري از بسكتبال وجود دارد پتانسيل بسكتبال ما داشته 7 يا 8 تيم برابر است كه با هم كلنجار بروند. براي اين منظور هم بايد برنامه ريزي اي براي جذب اسپانسرها صورت بگيرد. البته در مجموع ليگ امسال بهتر از قبل به نظر مي رسد.

*انجام بازيهاي پيش فصل بايد رسم شود
كوهيان در مورد اردوي تهران گفت: از همكاراني مثل نگهداري، كسايي پور و شاهين طبع به خاطر تعاملشان ممنونيم در مدت حضور در تهران چند بازي مفيد انجام داديم و به نظرم بد نيست اگر اين به يك رسم تبديل شود كه قبل از شروع ليگ بازيهاي چند جانبه برگزار كنيم و حتي اين برنامه را در شهرستان هم داشته باشيم.

*زمان رسيدن پويا معلوم نيست
وي در مورد بازيكن خارجي تيم و پويا تاجيك اشاره كرد: بازيكن خارجي تنها يك روز با تيم ما تمرين داشته اما تا اين لحظه راضي كننده به نظر مي رسد و همكاران نيز نظر مثبتي در مورد وي دارند.

تاجيك هم تلاش زيادي براي بازگشت مي كند و به دنبال كارهايش براي زودتر رسيدن به بازيها است اما هنوز پزشك معالج قول قطعي نداده و نمي دانيم چه زماني به بازي برسد.

سرمربي همياري تاكيد كرد: در مورد كرم احمديان هم با شاهين طبع و عامري سرمربي و سرپرست دانشگاه صحبت كرديم و حتي روز شنبه در صحبت با شاهين طبع و كرم گفتم كه اگر امكان آن وجود دارد آشتي را برقرار كنيم دليلش هم اين بود كه مسئله اي اطراف تيم نباشد اما در نهايت دو گروه به خاطر مسائل درون باشگاهي براي جدايي كرم توافق كردند.

*پيشنهادان به كرم همان شرايط ابتدايي را داشت
وي افزود: تيم ما و ساير تيم ها پيش از شروع ليگ صحبت هايي با كرم احمديان داشتند و ما هم با جدايي وي از دانشگاه ، همان شرايط قبلي را براي جذبش مطرح كرديم به هر حال احمديان بازيكن بسيار خوبي با سابقه كاپيتاني تيم ملي است. دانشگاه هم در اين ميان طي دو ماه گذشته براي وي زحمت كشيده و از زحمات آنها ممنونيم . كرم 3 سال با من كار كرده و شاهين طبع هم پيش از اين مربي اش بوده حالا از اينكه چرا اتفاقي در اين ميان باعث عوض شدن تصميم شده را نمي دانم اما به هر حال دوست داشتيم جريان دوستانه تمام شود.

*فولاد ماهان با ساير تيم ها يكي است
كوهيان در مورد رقابت با فولاد ماهان تاكيد كرد: براي ما تمام تيم ها يكسان هستند. زماني كه با تيم ذوب آهن در اصفهان بوديم فولاد ماهان و ساير تيم ها برايم يكسان بودند و مهم اين است كه كار را درست انجام دهيم. حالا هم خوشحاليم كه تعداد زيادي از بازيكنان ذوب آهن توسط اسپانسري مورد حمايت قرار گرفتند اما بازي اين هفته ماهان مسابقه اي مثل ساير بازيها است.

وي تاكيد كرد: بازيكنان تيم ما از جاهاي مختلفي به زنجان پيوسته اند و جو اين طور نيست كه با مشكل ذوب آهن به مصاف حريف برويم. بازي با فولاد ماهان هم شايد چون اولين بازي ليگ است از جهت اولين بودن با بقيه تفاوت داشته باشد.

*شكل واقعي تيم چند هفته بعد مشخص مي شود
كوهيان گفت: شروع ما با تيم زنجان اين بوده كه نسبت به سال قبل ارتقا مقام داشته باشيم اما حالا براي تعيين جايگاه تيم زود است و شكل واقعي تيم تا چند هفته بعد مشخص مي شود.

سرمربي همياري با تشكر از تمام خبرنگاران و رسانه ها گفت: از اين قشر كه با بيشتر پرداختن به اخبار بسكتبال علاقه مندان اين رشته را افزايش مي دهند و در كنار آن از باشگاه و دكتر احمديان كه با خرج خود تيم را حفظ مي كنند تشكر مي كنم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار