كاپيتان دانشگاه ، كاپيتان زنجان شد؛

تاجيك : به خاطر مسائل مالي از دانشگا ه جدا شدم

پويا تاجيك كاپيتان تيم بسكتبال دانشگاه آزاد پس از 3 سال از اين تيم جدا شده و به همياري زنجان پيوست . شنيده مي شود تاجيك در زنجان نيز كاپيتاني تيم را برعهده دارد.


پويا تاجيك در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، در مورد دلايل جدايي اش تصريح كرد: دانشگاه با توجه به شرايط مالي اش بودجه مشخص دارد و من هم به خاطر شرايط مالي از اين تيم جدا شده و به زنجان رفتم .

وي تاكيد كرد: شاهين طبع استادم است و پيش از جدايي با وي صحبت كردم شرايط زنجان نيز به گونه اي بود كه راضي ام كرد به خصوص حضور فرزاد كوهيان كه مربي بزرگي است و در چند سال گذشته هم هميشه سكوها را نشانه گرفته است من به حساب سابقه ي وي و دوستي قديمي به زنجان آمدم و اميدوارم مسئولان و مردم زنجان نيز به اين مربي كمك كنند.

**دانشگاه قصد روي سكو رفتن را ندارد

كاپيتان فصل هاي قبل دانشگاه آزاد تصريح كرد: به نظرم تيم دانشگاه آزاد قصد روي سكو رفتن را ندارد و در اين سه سال فهميدم كه تنها هدف باشگاه ، حضور در ليگ است سال قبل امكان رفتن روي سكو را داشتيم اما در لحظات آخر كه مديريت بايد با گرفتن بازيكن خارجي كمكمان مي كرد اين اتفاق نيفتاد و آسيب ديدگي من هم به آن اضافه شد.

** تيم خوبي بوديم ، اما سكوها  براي ما نبود

وي تاكيد كرد: شرايط پايان فصل قبل باعث شد كه به نوعي از اين تيم مايوس شوم و از طرفي براي خودم هم بازي در اين تيم به طلسم تبديل شده بود ما هر سال تيم بسيار خوبي بوديم اما سكوها برايمان نبود به هر حال اميدوارم اين تيم بدون من موفق باشد.

وي از مصدوميت خود گفت: تا زماني كه بخواهم به شرايط ايده ال آمادگي برسم يك نيم فصل طول مي كشد اما از آبان ماه توانايي بازي خواهم داشت و به سلامتي كامل مي رسم مشكلي با كار پرفشار نخواهم داشت اما به هر حال در ابتداي كار بازي سال قبل را نبايد انتظار داشت .

تاجيك بار ديگر تاكيد كرد: دوست داشتم دانشگاه امسال شرايطي را فراهم مي كرد كه در اين تيم بمانم اما اين شرايط فراهم نشد حالا هم اميدوارم با بازيكنان خوب جذب شده كارهايي كه در 3 سال قبل با حضور من به نتيجه نرسيد به سرانجام برسد.

وي تاكيد كرد: شخصا همه جا هدفم رفتن روي سكو است اما يك نفر در تيم به نتيجه نمي رسد و يك مجموعه بايد اين را بخواهند .

مسئولان دانشگاه آزاد هم گويا اين را نمي خواستند براي رفتن روي سكو بايد مدير ،مربي ،كادر فني و بازيكنان همه يك هدف را داشته باشند.

**دانشگاه به ميانه هاي جدول اكتفا مي كند

كاپيتان سابق تيم ملي توضيح داد: دانشگاه محدوديت هايي دارد كه باعث مي شود بودجه اي را ابتداي سال تصويب كنند و تا پايان بر اساس همان پيش بروند در حالي كه دانشگاه آزاد مجموعه پولداري است كه در صورت علاقه امكان هزينه كردن را دارند، اما نمي دانم چرا هميشه به ميانه هاي جدول اكتفا مي كنند؟

وي افزود: دانشگاه آزاد پتانسيل خوبي دارد . 70 تا 80 درصد بسكتباليست هاي جوان دانشجو هستند كه مي توان از اين موضوع با دادن امتيازات درسي استفاده كرد امسال هم هدف شاهين طبع سرمربي جديد تيم بستن يك تيم جوان است تا با برنامه ريزي بلندمدت در 2 يا 3 سال آينده به نتيجه برسد.

همچنين وي كاپيتاني خود در تيم زنجان را به تشخيص مربي منوط دانست./ق

برچسب ها: تاجیک ، کاپیتان ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار