"پرويز پرستويي" در برنامه سينمايي "هفت":

من هم "دل‌پري" دارم/ دست از اين افشاگري‌ها برداريد

"پرويز پرستويي" با اشاره به دلي‌پر براي حرف زدن به اهالي سينما گفت: خواهشم از شما تكرار نكردن اين گونه افشاگري‌هاست.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه "هفت" بعد از پخش آيتمي كه حاوي صحبت‌هاي "حبيب الله كاسه ساز" مبني بر نارضايتي وي از نحوه‌ي بازگشايي "خانه سينما"، "پرويز پرستويي" طي تماسي عنوان كرد: صحبت‌هاي آقاي "كاسه ساز" باعث به وجد آوردن من شد و همين امر مرا وادار كرد تا روي خط در خدمتتان باشم.


وي ادامه داد: من هم‌اكنون از مراسم روز ملي سينما مي‌آيم و صحبت‌هاي آقاي "كاسه ساز" در رابطه با قانون‌مند بودن به گونه‌اي است كه انگار ركب خورده‌اند و من در اينجا مي‌خواهم بگويم كه اصلا اين‌گونه نيست.

اين بازيگر اظهار داشت: بايد به قضايا خوشبينانه نگاه بكنيم زيرا با  حضور آقاي "جنتي" وزير ارشاد و دكتر "ايوبي" كه به وي ارادت خاصي دارم و او را از زمان كار در سمت رايزن فرهنگي ايران در فرانسه مي‌شناسم و با توجه به ياراني كه اكنون مانند "رضا داد" و "محمدرسول صادقي" دور خود جمع كرده‌اند بايد اين مسايل را كنار بگذاريم.

وي تصريح كرد: خدشه وارد كردن به يك دولت جديد را بناي كار قرار ندهيم و من به اين گروهي كه كرسي‌هاي فرهنگي را به دست آورده‌اند خوشبينم و در حال حاضر به سمت سينمايي خوب در آينده پيش مي‌رويم.

"پرستويي" اظهار داشت: همه‌ي هم و غم ما بايد در اين دولت اين باشد كه همه‌ي مخاطبان دلسرد شده از سينما را بازگردانيم.
 
اين بازيگر افزود: خواهش مي‌كنم اين افشاگري‌ها را كنار بگذاريد، من زمانيكه دبير جشن يازدهم سينما بودم آقاي "كاسه ساز" فرمود كه مي‌خواهم سكوتم را بشكنم و من هم در پاسخ به او گفتم سكوتت را بشكن در غير اينصورت من اين كار را خواهم كرد.

"پرستويي" بيان كرد: اگر بنا به حرف زدن باشد من خود سينه‌ي پري دارم اما امروز من در جشن روز ملي سينما جمع شريفي را ديدم كه توان دشمني با همديگر، دشمني با انقلاب، نظام و سينما را ندارند و بايد بيرق سينما را همه به دوش بكشيم تا سينماي نوين و خوبي داشته باشيم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار