ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته

رئیس بسیج سازندگی گفت: ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور با مشارکت بسیج سازندگی ساخته شده است.

ابوالفضل طهماسبی رئیس بسیج سازندگی مستضعفین درنشست خبری نخستین گردهمایی گروه های مردمی و جهادی در بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی با مشارکت بسیج مستضعفین گفت: بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور با مشارکت مردمی و گروه های بسیجی ساخته شده است‌.

وی افزود: ۱۲۳۸ روستا را از طریق گروه های جهادی در آبرسانی کرده ایم  و امسال در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی( ع ) اقدامات خوبی را در حوزه نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی انجام دادیم.

او بیان کرد:  از طریق گروه های جهادی  ۱۷۰۰ کیلومتر راه روستایی را احداث کرده ایم که این اقدام از محل سهمیه‌ قیری که اختصاص یافته است ساخته می شود و ما سعی داریم با استفاده  از ظرفیت گروه های جهادی با تمام قوا در بخش های مختلف حضور  داشته باشیم.

طهماسبی افزود: در حوزه آبخیزداری ۸۳۴ پروژه آبخیزداری داشته ایم. همچنین در حوزه بازآفرینی شهری طرح کرامت را  اجرا کرده ایم. در سال ۱۴۰۲،  ۲۰ هزار و ۲۶۲ پروژه با مشارکت ۱۰ گروه جهادی اجرا کردیم و در این حوزه هم با همکاری وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده ایم  که این اقدام را اجرا کنیم. ۶۰ هزار  گروه جهادی در کشور  داریم که  ۵۱ هزار گروه جهادی از این تعدا  شناسنامه دار هستند . در ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه  تفاهم نامه  هایی با بنیاد مسکن،  سازمان راهداری و بازآفرینی شهری را منعقد خواهیم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار