محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محدودیت تردد درمحور‌های شمالی و محورشرق کشور با توجه به افزایش حجم ترافیک در دستور کار قرار گرفت.

 ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  محدودیت های تردد را برای پایان هفته در نظر گرفته شده است گفت: تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
وی افزود: محدودیت تردد خودروهای سواری از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۲۸ اردیبهشت در محور کندوان، از ساعت ۱۵ از ابتدای آزادراه تهران - شمال و از ساعت ۱۶ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محور به طور کامل مسدود است.

محرابی نیا با بیان اینکه  از ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور یک‌طرفه بوده و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از محور از پل زنگوله تا مرزن‌آباد دوطرفه خواهد شد گفت:  در صورت کم‌حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه از زمان اعلام شده اجرا می‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور اظهار کرد:  تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند، از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.
وی اظهار کرد: در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس به صورت رفت و برگشت است.

او با بیان اینکه در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است گفت:  تردد خودروهای تریلر از محور هراز همچنان ممنوع است.

وی  تاکید کرد: تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۷ و ۲۸ اردیبهشت) از محور هراز ممنوع است.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار