دریافت کد رهگیری از طریق سامانه خودنویس کمتر از یک ساعت امکان پذیر خواهد بود

کارشناس مسکن گفت: همزمان با انعقاد رایگان قرارداد اجاره در سامانه خودنویس ، شاهد آن هستیم مستاجران کمتر از یک ساعت می‌توانند در این سامانه ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.

فلاحی کارشناس مسکن در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با نزدیک شدن به فصل اجاره و جابه جایی میزان ثبت قرارداد در سامانه خودنویس رشد بسیار چشم گیری داشته است گفت: بسیاری از مستاجران پیش از این برای دریافت کد رهگیری و ثبت قراردادهای خود ساعت ها معطل می مانند اما در حال حاضر با راه اندازی این سامانه شاهد رشد چشم گیری مراجعه کنندگان و ثبت قراردادهای به صورت آسان و راحت هستیم.

وی افرود: خوشبختانه با راه اندازی این سامانه از خرداد ماه سال گذشته روند آرام تری را در بازار مسکن کشور شاهد هستیم و از سوی دیگر بسیاری از مشکلاتی که در سال های گذشته در بازار اجاره مسکن شاهد بوده ایم آرام و کاهش یافته است.

کارشناس مسکن گفت: در حال حاضر با اجرای این طرح به طور کامل مشکلاتی که در حوزه اجاره مسکن بوده است به مرور رفع شده و بازار با شرایط بهتری روبرو شده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم از خرداد ماه با اتصال قراردادهای خرید وفروش به سامانه خودنویس این بازار هم شرایط بهتری را پیدا کند.

فلاحی بیان کرد: در راستای اجرای قانون مذکور سامانه املاک و مستغلات (۱۳۸۸-۱۴۰۰) از لحاظ فنی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به تکالیف جدید به وزارت راه و شهرسازی در حوزه توسعه سامانه مذکور و تغییرات اساسی به وجود آمده در شکل و ساختار سامانه معاملات املاک و مستغلات به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم و تسریع در اجرای قانون بنا به ضرورت این وزارتخانه ویرایش جدیدی از سامانه معاملات املاک و مستغلات را تحت عنوان سامانه خودنویس رونمایی نمود.

برچسب ها: خودنویس ، املاک کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
نمیدونم چرا باروح روان مردم بازی میکنید..یروز بایست التماس به مالک کنی تا بیاد کافی نت..نکنید آدمهای کت شلواری
Germany
جواد
۱۶:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
افتضاح ترین برنامه که تا حالا دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
حداقل در بهترین حالت که سامانه مشکل نداشته باشه ۲ تا ۳ ساعت زمان میبره
Iran (Islamic Republic of)
دانیال غفاری نزاد
۲۰:۵۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
این چرتا پرتا چیه مگه میشه کاری که باید جلسه گذاشته بشه اونم نه به‌نوبت چند نوبت برا انعقاد قرارداد اونم تو بنگاه چرا تو بنگاه برا اون مدیر املاک تا 1سال قانونا جوابگو جر و بحث طرفین و مشکلاتشان هست سوما ملت همینطوریش سر هم کلاه میزارن با سندی که نوشته میشه چک هایی که گرفته میشه اونم تو بنگاه تو گاوصندوق باز هم کارشون به دادگاه و مراجع قضایی می‌کشه ای بابا انقد سر ملت و گرم نکنین چون شود آجر از پی کج تا ثریا بود دیوار کج یا علی
آخرین اخبار