متعجبم" گلشیفه فراهانی" به چه دلیل و با قصد انتقام از چه کسی دست به این عمل زد و این کار او غیرقابل بخشش است.

علی عبدالعلی زاده کارگردان صاحب نام سینمای ایران در خصوص عریان شدن "گلشیفته فراهانی" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: تا جایی که این موضوع را دنبال کردم پدر و مادر او این مسئله را تکذیب کردند ولی با توجه به فیلم اخیر، من با کلیه قضیه شدیدا مخالف هستم.
وی افزود: زن ایرانی در همه فرهنگ ها به نجابتش معروف است و از دیدگاه بسیاری از هنرمندان غربی هم، نجابت جایگاه خاصی دارد.
وی اظهار داشت: زمانی مطلبی را درباره کاترین دو نو هنر پیشه معروف هالیوردی خواندم مبنی بر اینکه هیچگاه برهنه در مقابل مردم ظاهر نمی شوم.
عبدالعلی زاده تصریح کرد: "گلشیفته فراهانی" در ایران یک ستاره و از جایگاه بالایی برخوردار بوده و من هنوز شوکه زده از این ماجرا هستم.
وی ادامه داد: هنرمندان در آنسوی مرزها، باز هم هنرپیشه این آب و خاک اند و انجام هر گونه عملی منفی در ابتدا باعث آبروریزی خود و خانواده خود می شوند.
وی با بیان این مطلب که نمی دانم چرا "گلشیفته فراهانی" این کار را کرد، افزود: "گلشیفته" یک چهره و هنرمند محبوبی در ایران بود و من ناراحتم که خانواده اش را سر افکنده کرد و بیشتر از او برای خانواده و خواهرش متاسف هستم.
عبدالعلی زاده ادامه داد: شخصیت هر فردی در دوران بچگی او شکل می گیرد و به طور قطع تربیت او از سوی خانواده اش مشکل داشته است.
این کارگردان مطرح ایران اظهار داشت:" گلشیفته" شخص گمنامی نبود و من نمی دانم با این کار می خواست از چه کسی انتقام بگیرد.
وی افزود: فراهانی یک لحظه فکر نکرد که خانواده او در ایران باید پاسخگوی رفتار او باشند و من برای او متاسف هستم.
وی خاطرنشان کرد: من به هیچ عنوان حاضر نبودم جای پدر او و خانواده اش باشم و هنوز شکه زده ام و باور این موضوع و کار" گلشیفته" برایم سخت است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States
بهروز خوش اخلاق
۱۹:۳۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
واقعا متاسفم, هر کسی هر چیزی رو بدست میاره در قبالش چیزی رو از دست میده و گلشیفته چیزی که بدست اورد پوچ بود وچیزی که از دست داد حقیقت بود.