باشگاه خبرنگاران جوان - وبسایت پیوست در گزارشی به نقل از روابط عمومی دیوار در ارتباط با بیشترین میزان آگهی در این پلتفرم از سوی دهه هشتادیها نوشت:
بیشترین حضور دهه هشتادیها در پلتفرم دیوار مربوط به کالای دیجیتال، بهویژه در بخش کنسول و بازیهای ویدیویی بوده است و بررسی بین گوشیهای همراه در این نسل نشان میدهد سامسونگ پرآگهیترین برند در بین آنها بوده است.
در میان دستههای متنوع دیوار، دهه هشتادیها بیشترین حضور را در کالای دیجیتال، بهویژه در بخش کنسول و بازیهای ویدیویی نشان میدهند. پس از این حوزه، گوشی موبایل و تبلت از اولویتهای بعدی آنان محسوب میشود. بررسی آگهیهای گوشیهای همراه نشان میدهد سامسونگ پرآگهیترین برند در بین این نسل است؛ پس از آن شیائومی و سپس آیفون در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.در بخش وسایل نقلیه، دهه هشتادیها کمتر به خودرو تمایل نشان دادهاند و بیشترین آگهیهای آنها به موتورسیکلت اختصاص دارد.برخلاف تصور عمومی درباره محبوبیت سگ و گربه، آگهیهای ثبتشده توسط دهه هشتادیها نشان میدهد این نسل بیشتر به پرندگان علاقه دارد.
بازیهای ویدیویی
سبک زندگی دهه هشتادیها با بازیهای ویدیویی گره خورده است و در این میان، Call of Duty بالاترین میزان آگهی را به خود اختصاص داده است؛ عنوانی که از سال ۲۰۰۳ تاکنون در ۲۱ نسخه متنوع عرضه شده است.
![سامسونگ پرآگهیترین برند در بین دهه هشتادیها در «دیوار» سامسونگ پرآگهیترین برند در بین دهه هشتادیها در «دیوار»](/client/themes/fa/main/img/defultpic.png)
شمار قابلتوجهی از کاربران این نسل، اکانت بازیهای آنلاین را در دیوار به فروش میرسانند که در این میان، Free Fire و Clash of Clans بیشترین آگهیها را دارند. در بخش کنسولهای فیزیکی نیز پلیاستیشن ۴ رتبه اول آگهیهای فروش را از آن خود کرده است.
دهه هشتادیها بهاندازهای وارد بازار کار شدهاند که بتوان ردپای آنان را در بخش استخدام و کاریابی دیوار مشاهده کرد. در میان آگهیهای استخدامی این گروه، مدیریت شبکههای اجتماعی (ادمین) یکی از مشاغل پرتکرار است. بهنظر میرسد این نسل بهخوبی ارزش گوشیهای هوشمند و شبکههای اجتماعی را دریافته و تلاش میکند از این طریق درآمد کسب کند.