مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال، ۲۱۲ هزار تماس تلفنی با کارشناسان مرکز سامانه ۱۴۱ برقرار شده است.

علی عبداللهی با بیان اینکه طی ۶ ماهه نخست امسال، ۲۱۲ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان برقرار شده است، گفت: بخش عمده تماس‌های ثبت شده با موضوعاتی نظیر: حریم راه و مشکلات رویه آسفالت، رفع عیب تابلو‌ها و علائم، رفع چاله‌های مخاطره آمیز در جاده‌ها و آشکارسازی موقعیت غیرمنتظره، تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه راه‌ها و ... مرتبط بوده است. 

وی افزود: در حوزه حمل و نقل نیز شکایت متعددی ثبت شده است که در این رابطه می‌توان به پرداخت نکردن کرایه بار با کمک شرکت‌های باربری، صادر نکردن بلیت در مبدا سفر، تخلفات رانندگی از سوی رانندگان بخش مسافر، خستگی و خواب آلودگی راننده در طول سفر، برخورد نامناسب با مسافران، مسافرگیری غیرمجاز در حین سفر و عمده تماس‌ها در حوزه حمل ونقل مربوط به تاخیر ناوگان در آغاز سفر اشاره کرد.

 مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه کارشناسان حوزه‌های راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کار پاسخگویی به تماس‌های ۱۴۱ را با جدیت پیگیری می کنند، گفت: ۱۴۱ آسان‌ترین پل ارتباطی ما با مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.