امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: در عرصه توسعه توان پدافندی اعم از رادار، موشک، پهپاد و جنگ الکترونیک به موفقیت‌های مطلوبی دست پیدا کرده است.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و معاونت‌های تخصصی این نیرو اظهار کرد: درنگ و تعلل در توسعه علوم پدافندی به هیچ‌وجه قابل قبول نیست و باید در رشد و بالندگی تمامی تخصص‌ها و رسته‌ها پیشگام باشیم.

وی افزود: امروز پیشرفت علمی حرف اول در کسب قدرت برتر در عرصه بین‌المللی است؛ ما در برهه کنونی با به‌کارگیری ظرفیت‌ها و بستر‌ها توانسته‌ایم به دستاورد‌های مطلوب و اثرگذاری برسیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه تعامل پدافند هوایی با مراکز علمی و آموزشی موجب ارتقا قدرت بازدارندگی کشور شده است، گفت: برگ برنده پیشرفت در عرصه نظامی نسل جوان با انگیزه، نخبگان متعهد و کارکنان متخصص هستند.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد بیان کرد: مراکز علمی و تحقیقاتی نیروی پدافند هوایی همگام با سایر نیرو‌های مسلح در راستای مقابله با هرگونه تهدیدات متصور، تمهیدات مطلوبی اندیشیده و در عرصه توسعه توان پدافندی اعم از رادار، موشک، پهپاد و جنگ الکترونیک به موفقیت‌های مطلوبی دست پیدا کرده که البته به همین مقدار قطعا بسنده نخواهیم کرد و در این مسیر با قدرت پیش خواهیم رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار