نماینده مجلس گفت: رژیم صهیوینستی با استفاده از جنگ روانی برای ایجاد رعب و حشت طرح حمله به ایران را مطرح می‌کند.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تهدید‌های رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران گفت: به کسانی که در حال مقاومت هستند باید عرض کنم که آمریکا و اروپا و نطفه نامشروعش در منطقه یعنی اسرائیل به‌دلیل اینکه، چون رسانه‌های بین‌المللی در اختیارشان است از جنگ روانی استفاده می‌کنند و در اصل باید گفت که از رسانه‌ها سوءاستفاده می‌کنند تا دست به ایجاد رعب و وحشت بزنند.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس اظهار کرد: آنها باید بدانند ایران بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد و اگر کوچک‌ترین اقدامی انجام بدهد باید بدانند که قطعاً ضربه بسیار سنگین‌تری به آنها وارد خواهد شد؛ ضربه‌ای که از وعده صادق ۲ به مراتب سنگین‌تر خواهد بود لذا این را بدانند که در قبال ایران دچار اشتباه نشوند.

وی بیان کرد: اینکه آنها حرف از حمله به ایران می‌زنند و یا می‌گویند آن را عقب می‌اندازند و یا جلو می‌اندازند باید بدانند که در درجه اول به هیچ‌وجه نمی‌خواهیم این جنگ گسترش پیدا کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ما از یک آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستیم و پاسخ بسیار محکمی به آنها خواهیم داد.

کوثری با اشاره به شهادت یحیی سنوار گفت: در هشت سال دفاع مقدس خیلی از فرماندهان ازجمله حسن باقری و همت شهید شدند و این امر در جنگ طبیعی است، چون در جنگ نان و حلوا خیرات نمی‌کنند؛ شهدا ایستادند و به الگویی اسوه برای جوان‌هایی که می‌خواهند در راه حق گام بردارند، تبدیل شدند.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس بیان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی که یک سال پیش انجام شد اگر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به کمک رژیم صهیونیستی نرفته بودند رژیم اشغالگر قدس به پایان خود رسیده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار