همزان با هفته تربیت بدنی، ۲۰۵ پروژه عمرانی ورزشی در سراسر کشور با دستور وزیر ورزش و جوانان به صورت همزمان افتتاح شد.

نشست ملی همت مشترک در پیشرفت ورزش و مراسم افتتاح ۲۰۵ پروژه عمرانی ورزشی، انعقاد تفاهمنامه و رونمایی از طرح ملی ورزش و مردم هم‌اکنون با حضور احمد دنیامالی وزیر ورزش در محل وزارتخانه در حال برگزاری است.

این نشست به صورت وبیناری با حضور مدیران کل استانی در حال برگزاری است. 

دنیامالی در آیین افتتاح ۲۰۵ پروژه ورزشی اظهار داشت: پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شود مرهون تلاش‌ها و زحمات دولت شهید رییسی است و فقط ما کمک کردیم که پروژه‌ها زودتر برای هفته تربیت‌بدنی آماده افتتاح شود. کمک خواهیم کرد استان‌هایی که پروژه آماده افتتاح نداشتند هرچه زودتر پروژه‌های آنها به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: برای داشتن ایران قوی باید ورزش قوی داشته‌باشیم و این فرمایش رهبر معظم انقلاب است. من و همه همکارانم تلاش می‌کنیم که شرایطی ایجاد شود که شاهد توسعه ورزش چه در بخش قهرمانی و چه بخش همگانی باشیم.چ

در این مراسم تفاهمنامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در اجرای برنامه ورزش همگانی توسط سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و کیخا معاون امور استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

همچنین تفاهمنامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان توسط برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع و ناصحی مدیرعامل بیمه سلامت ایران به امضا رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار