جشنواره بزرگ ورزشی، فرهنگی جوانان و نوجوانان نابینایان و کم بینایان به منظور استعدادیابی در رشته شطرنج در تهران با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مسابقات شطرنج قهرمانی کشور رده‌های سنی زیر ۲۰ سال و ۱۶ سال از روز سه شنبه ۲۴ لغایت ۲۷ مهر ماه سال جاری در محل ورزشگاه بعثت مادران و کودکان استان تهران با حضور ۴۸ ورزشکار و ۱۶ استان شامل استان‌های کرمان-مازندران- اصفهان –کردستان-اصفهان- کردستان –خراسان شمالی چهار محال و بختیاری –آذربایجان شرقی –آذربایجان غربی –حراسان جنوبی –خراسان رضوی –هرمزگان-قزوین-تهران –فارس-گلستان- و قم در ۶ و ۵ دور به روش سوئیس سیستم و با زمان ۶۰ دقیقه و ۳۰ ثانیه پاداش برای هر بازیکن آغاز و در پایان نتایج ذیل به دست آمد: 

رده سنی دختران B۲—B۳: 

زهرا ربیع پور با ۵ امتیاز از گلستان در جایگاه اول ایستاد، پرنیان عبداوی با ۴ امتیاز از استان تهران دوم شد و زهرا احمدی زاده با ۳/۵ امتیاز از استان خراسان شمالی سوم به عنوان سوم دست یافت. 

نفیسه محمدی با ۲/۵ امتیاز از استان اصفهان نفر برتر زیر ۱۶ سال معرفی شد، صبا بهرام پور نیز با ۳ امتیاز از کردستان و زینب عبدالهی با ۲ امتیاز از کرمان بازیکنان با استعداد این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند. 

در رده سنی B۱ دختران: یاسمین بی خیش با ۴/۵ امتیاز از خراسان جنوبی اول شد، هانیه علی اصغری با ۴ امتیاز از تهران دوم شد و غزل محمدخانی با ۵/۳ امتیاز از تهران در جایگاه سوم قرار گرفت. 

رومانا هاشمی با ۲/۵ امتیاز از کردستان نیز به عنوان نفر اول زیر ۱۶ سال لقب گرفت. 

مهسا سیدی با ۳ امتیاز از خراسان رضوی به عنوان بازیکن با استعداد خراسان رضوی معرفی شد و نیز مائده ضیایی با ۲/۵ امتیاز از کردستان بازیکن با استعداد استان کرمان منتخب گردید. 

اما در بخش آقایان در رده سنی B۱ نتایج به شرح ذیل می‌باشد: 

احسان عباسی اقدم با ۶ امتیاز از آذربایجان شرقی نفر اول این دوره انتخاب گردید، امیرعلی علی بیگی با ۵ امتیاز از کرمان دوم شد، علی شیخ محمدی با ۴ امتیاز از قزوین عنوان سومی را از آن خود کرد. 

محمد امین ملا شاهی با ۳ امتیاز از تهران نفر برتر نوجوانان زیر ۱۶ سال لقب گرفت و محمد صفری با ۴ امتیاز از آذربایجان شرقی نیز بازیکن با استعداد آذربایجان شرقی معرفی شد و آرمیا روشنی نیز با ۳ امتیاز از کردستان به عنوان بازیکن با استعداد معرفی گردید. 

در رده سنی B۲-B۳ پسران 

کیارش ایران نژاد با ۶ امتیاز از کرمان نفر اول شد، مانی ذکریا زاده با ۵/۴ امتیاز دوم شد و امیر علی حسینی با ۴ امتیاز از اصفهان به عنوان سوم دست یافت. 

عرشیا نادری با ۳/۵ امتیاز از کردستان نفر برتر زیر ۱۶ سال معرفی گردید و امید زاده محمد با ۳/۵ امتیاز از اصفهان بازیکن با استعداد این دوره معرفی گردید وابوالفضل علی نیا ۳/۵ امتیاز از خراسان شمالی به عنوان بازیکن با استعداد این دوره در این بخش معرفی گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار