بر اساس گزارش واحد امور ارتباط با مخاطبان اداره‌ کل روابط عمومی رسانه ملی این هفته ۲۷ هزار و ۶۶۹ پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان به ثبت رسیده است.

براساس گزارش واحد امور ارتباط با مخاطبان اداره‌کل روابط‌ عمومی رسانه ملی (۱۶۲) این هفته و در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۳ مهر تعداد ۲۷ هزار و ۶۶۹ پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) به ثبت رسیده است که شامل ۱۳ هزار و ۷۹۸ پیام صوتی، ۶۳۰۴ پیام تلفنی و ۷۵۶۷ پیامک می‌شود.

از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به‌ترتیب برنامه‌های شبکه‌های یک، سه و آی فیلم و شبکه‌های رادیویی ایران، آوا و پیام دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که این تماس‌ها، موضوعات و برنامه‌های مختلفی را شامل شده و طیف متنوعی از انتقاد، پیشنهاد و تشکر را دربرمی‌گیرد.

از میان برنامه‌های شبکه یک سیما «سیمای خانواده» و «مکث»، شبکه سه سیما مجموعه طنز «چارپایه» و برنامه «عمارت» و شبکه آی‌فیلم پخش سریال‌های جذاب وسرگرم‌کننده بیشترین سهم برنامه‌های تلویزیونی را در پیشنهادها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه ۱۶۲ را به خود اختصاص دادند.

از میان تماس‌های مخاطبان در ادامه به برخی محور‌های مطرح شده اشاره می‌شود:

مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «سیمای خانواده» شامل تشکر از محتوای جذاب و آگاهی‌بخش، درخواست نظارت بیشتر بر پخش برنامه، مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «مکث»، شامل تشکر از محتوای جذاب، آموزنده، روشنگرانه و آگاهی‌بخش و اجرای توانمند مجری، درخواست افزایش مدت‌زمان پخش، تداوم و اعلام زمان پخش و بازپخش، مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره مجموعه طنز «چارپایه»، شامل تشکر از محتوای طنز، جذاب، شاد و سرگرم‌کننده و تشکر از عوامل، درخواست پخش بیشتر چنین برنامه‌هایی و اعلام زمان پخش و انتقاد از محتوای نامناسب در برخی قسمت‌ها، مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «عمارت» شامل تشکر از محتوای جذاب، مهیج و سرگرم‌کننده، درخواست تداوم پخش و تغییر و اعلام زمان پخش و انتقاد از محتوای دلهره‌آور برای کودکان بوده است.

همچنین مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره شبکه آی‌فیلم شامل تشکر از پخش سریال‎‌های جذاب و سرگرم‌کننده به‌ویژه پخش سریال‌های جذاب «از سرنوشت» و «کیمیا»، درخواست پخش سریال‌های جدید و متنوع و انتقاد از پخش سریال‌های قدیمی و تکراری بوده است.

پرتماس‌های رادیو

 از میان برنامه‌های شبکه رادیویی، برنامه «صبح جمعه با شما» رادیو ایران و پخش موسیقی در شبکه‌های رادیویی آوا و پیام (تشکر و درخواست پخش ترانه‌های جذاب و متنوع) بیشترین سهم برنامه‌های شبکه‌های رادیویی در پیشنهادها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه ۱۶۲ را به خود اختصاص دادند.

مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «صبح جمعه با شما»، شامل تشکر از محتوای شاد، جذاب و سرگرم‌کننده و انتقاد از محتوای تکراری برنامه و مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره شبکه‌های رادیویی آوا و پیام شامل تشکر از پخش ترانه‌های جذاب، درخواست پخش ترانه‌های جدید، محلی، سنتی و متنوع بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
مگه کسی الان رادیو گوش میده یا تلویزیون نگاه میکنه؟ فکر کنم اون 37 هزار نفر همشون راننده تاکسی بودن
آخرین اخبار