کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فراخوان دعوت از فعالان و کنشگران صنعت گردشگری کشور برای شرکت در چهل و پنجمین دوره نمایشگاه فیتور اسپانیا را منتشر کرد.

چهل و پنجمین دوره نمایشگاه فیتور (FITUR) اسپانیا از سوم تا هفتم بهمن‌ماه ۱۴۰۳ با حضور فعالان حوزه گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، شرکت‌های هواپیمایی، هتل‌ها و صنایع وابسته از کشور‌های مختلف در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در پایتخت کشور اسپانیا برگزار می‌شود.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و به نمایندگی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، زمینه حضور قدرتمند و با شکوه فعالان صنعت گردشگری ایران در این رویداد بین‌المللی را فراهم می‌کند.

بر اساس فراخوان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های هواپیمایی، مناطق آزاد تجاری، اقامتگاه‌های بومگ‌ردی، تولیدکنندگان صنایع‌دستی و سایر صنوف مرتبط با صنعت گردشگری برای حضور در نمایشگاه FITUR ۲۰۲۵، می‌توانند از یکم آبان تا ۱۵ آذر به وب سایت نمایشگاه‌های کانون به نشانی www.persiavisit.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۵۱۰۱۶۲-۰۲۱ داخلی ۶۳۲ تماس بگیرند.

نمایندگان ایران، هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور با ارائه اقلام فرهنگی، تبلیغاتی، نمایش و فروش تولیدات صنایع‌دستی و برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور دست‌اندرکاران صنعت گردشگری دیگر کشورها، برای معرفی ظرفیت‌های بی‌شمار ایران در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران خارجی تلاش می‌کنند.

نمایشگاه فیتور اسپانیا که به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت گردشگری در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا شناخته می‌شود، فضای تجاری مناسبی برای حضور، گردهمایی و ملاقات‌های متعدد و مفید در اختیار دفاتر خدمات مسافرتی، گردانندگان تورها، هتل‌ها، مشاوران و کارشناسان توسعه صنعت گردشگری و سایر متخصصین این حوزه قرار می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار