مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: بخشی از زیرساخت‌های یادمان‌های دفاع مقدس ایلام در سال جاری تکمیل می‌شود.

سرهنگ محمدحسین فولادی در نشست ستاد هماهنگی پشتیبانی راهیان نور ایلام اظهار کرد: در بحث یادمان‌ها تا قبل از دولت سیزدهم به صورت قطره چکانی اعتبارات تزریق شده است.

وی بیان کرد: یادمان شرهانی ما بعد از قریب ۱۲ سال تکمیل شده، اما هنوز، اما و اگر‌هایی در جاده دسترسی وجود دارد که پیگیری‌هایی انجام شده، قرار شد ۵۰ میلیارد تومان برای آب شرهانی هزینه شود که در حال پیگیری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام تصریح کرد: امیدواریم با دستورات لازم این موضوع برطرف شود و راهداری پای کار بیاید، حسینیه یادمان قلاویزان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: در یادمان جندالله امسال قریب به ۳۰ میلیارد هزینه و تبدیل به یک پایگاه استراتژیک برای بحث پشتیبانی از اربعین خواهد شد.

فولادی تصریح کرد: اگر اعتبارات امسال به صورت ۱۰۰ در صدی تخصیص پیدا کند ما هیچ یادمانی را در سال ۱۴۰۳ ناقص نداریم و همه تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: موزه دفاع مقدس ما به پایگاهی برای آموزش و پرورش تبدیل شده و به خوبی در این وادی گام برداشته که جای تشکر دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.