استاندار ایلام با صدور پیامی به مناسبت شهادت مجاهد فلسطینی "یحیی السنوار" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، گفت: پرچم حق‌طلبی، آزادی‌خواهی و مبارزه با استبداد و استکبار، هیچ‌گاه بر زمین نخواهد افتاد.

در بخشی از پیام "حسن بهرام‌نیا" آمده است: خبر شهادت مجاهد بزرگ و پرچمدار جبهه مقاومت "یحیی السنوار" رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) که سالیان متمادی از عمر شریف خود را در زندان‌های رژیم کودک‌کش صهیونسیتی سپری کرد موجب تاثر و اندوه تمامی آزادی‌خواهان جهان و ملت بزرگ ایران اسلامی شد.

استاندار ایلام در ادامه این پیام آورده است: بر این باوریم که پرچم حق‌طلبی و آزادی‌خواهی و مبارزه با استبداد و استکبار، هیچ‌گاه بر زمین نخواهد افتاد و به زودی بر مناره‌ها و گنبد مسجدالاقصی قبله اول مسلمین به اهتزاز در خواهد آمد، گرچه از فقدان این فرمانده مجاهد و قهرمان، دل‌شکسته و محزون هستیم، اما یقینا سردار دیگری پرچم مقاومت را برافراشته و به میدان خواهد آمد.

در ادامه این پیام آمده است: رژیم موقت و جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و حامیان آن‌ها بدانند که خون کودکان و زنان بی‌دفاع غزه، فلسطین و لبنان ریشه ظلم و ستم را می‌خشکاند و پیروزی نهایی برای مسلمانان و آزادی‌خواهان است و این وعده قطعی پروردگار است.

استاندار ایلام در این پیام خاطرنشان کرده است: شهادت این مجاهد وارسته و بزرگ را به محضر مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی)، جبهه مقاومت، ملت مظلوم فلسطین و تمامی آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای این مجاهد شهید جبهه مقاومت، علو درجات و محشور شدن با شهدای اسلام و ملت فلسطین مسئلت دارم.

یحیی سنوار، (متولد ۱۹۶۲، در اردوگاه خان یونس) مجاهد، مبارز، نویسنده، رمان‌نویس و مترجم فلسطینی طی ۲۲ سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری (منتشر شده به سال ۲۰۰۴) رمان شکوه (منتشر شده در سال ۲۰۱۰) را نوشت و ۵ کتاب را از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.

او که دانش آموخته دانشگاه اسلامی غزه در رشته مطالعات عربی بود، از سال ۱۹۸۲ (۱۳۶۱ خورشیدی) چند بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد، از فرصتی که در زندان داشت برای یادگرفتن زبان عبری، همچنین ترجمه به این زبان و از این زبان و شناخت بیشتر جامعه اسرائیل استفاده کرد.

رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای رسمی مدعی شد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را در جریان بمباران منطقه‌ای در غزه، به شهادت رسانده است.

خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز روز جمعه خبر شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.