مدیر پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ کمبودی در خصوص توزیع نفت سفید در میان روستا‌های بدون گاز وجود ندارد.

سالارخشایی گفت: با توجه به اینکه معمولاً در زمان بارندگی راه ارتباطی این روستا‌های سخت گذر بسته و دچار مشکل می‌شوند هر ساله تلاش می‌کنیم که تا آبان ماه سوخت مورد نیاز برای این روستا‌ها ارسال شود.
 
وی ادامه داد: فروش نفت توسط شرکت و تعاون‌های روستایی و امور عشایر انجام می‌شود و ما تنها تأمین‌کننده نفت هستیم و فروشنده‌ها نیز دارای کد رسمی هستند.
 
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان گفت: در خصوص توزیع نفت روستا‌های سخت گذر از جمله سیلاب کلوار، بخش‌های مختلف زیلایی، برخی مناطق دیشموک، ممبی و سرآسیاب از اولویت‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و در توزیع نفت است که باید سریع حمل و توزیع شود.
 
خشایی با بیان اینکه برای روستا‌های سخت گذر چهار میلیون لیتر نفت در نظر گرفته شده است اضافه کرد: تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار لیتر تاکنون ارسال و توزیع شده است که همچنان ادامه دارد و تلاش می‌شود تا آبان ماه سوخت‌رسانی مناطق سخت گذر انجام شود.
 
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ مرکز فروش نفت در استان داریم که ۳۰ مرکز در مناطق  سخت گذر است.
 
وی ادامه داد: توزیع نفت سفید بر اساس کارت و کد ملی سرپرست خانواده انجام می‌شود و خانواده‌هایی که مشمول دریافت نفت سفید هستند در صورت تمایل، می‌توانند سهمیه یک سال خود را کامل دریافت کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.