مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۶ ماهه امسال حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار مرسوله در پست این استان جابجا شده است.

نصیبی  گفت: در حوزه کاری پست، امانتداری، قبول و ارسال مرسولات مردمی شرکت‌ها در قالب خدمات متنوع و واسطه بین تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان از مهمترین خدمات ارائه شده از سوی پست است.


وی گفت: بانک اطلاعات کدپستی یکی از کار‌های زیرساختی است که کلید واژه ارائه تمام خدمات از سوی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی به مردم بوده و امروز در قالب احراز هویت و خدمات غیرحضوری بسیار برجسته است.


مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات نیابتی پست از طرف سایر دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: تغییر اسناد ثبت اسناد و املاک، برخی خدمات ناجا، توزیع کارت سوخت، توزیع گذرنامه، کارت خودرو و مواردی از این دست طبق تفاهم نامه منعقد شده از طریق پست انجام می‌شوند.


نصیبی عنوان کرد: از ابتدای امسال تا اربعین حسینی ۲۴ هزار گذرنامه را در سطح استان توزیع شده است.


وی با بیان اینکه طی ۶ ماهه امسال ۱۱ هزار کارت سوخت  در سطح استان توزیع شد، اضافه کرد: خرید‌های اینترنتی استان طی ۶ ماهه امسال ۸۰ هزار مورد وارده و صادره بوده و این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است.


نصیبی با بیان اینکه همه شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد دارای «ژئوکد» (کدبندی مکانی) هستند، گفت: ۷۵ روستا نیز در استان ژئوکد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.