فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر گفت: برنامه‌های آمادگی جسمانی و هنری با هدف حفظ سلامتی و توانمندسازی بانوان در اشکذر برگزار شد.

 

مقیمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برنامه‌های آمادگی جسمانی و هنری با هدف حفظ سلامتی و توانمندسازی بانوان در شهرستان اشکذر برگزار شد.

او بیان کرد: کلاس آمادگی جسمانی بانوان و تغذیه سالم به همت پایگاه بسیج ۱۲ امام اشکذر در این شهرستان برگزار شد که با استقبال بی نظیر بانوان روبه رو شد.

مقیمی اظهار داشت: برنامه پیاده روی بانوان نیز به صورت مرتب در شهرستان اشکذر با حضور بانوان این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر گفت: کلاس‌های هنری فصل پاییز نیز شامل گلدوزی و ... نیز به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اشکذر در این شهرستان برگزار می‌شود.

او بیان کرد: کلاس‌های تفسیر قرآن نیز در این شهرستان با حضور پرشور بانوان شهرستان اشکذر با هدف سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود.

مقیمی اظهار داشت: امروزه بانوان نقش بی بدیلی در پیشرفت جامعه دارند و در زمینه‌های مختلف قرآنی، علمی، هنری و ورزشی موفق هستند و بانوان ایران به عنوان موفق‌ترین افراد در دنیا شناخته شدند.

او بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آمادگی جسمانی سبب حفظ سلامتی می‌شود همچنین شرکت بانوان در کلاس‌های قرآنی و هنری سبب شادابی روح و افزایش انگیزه در آنها می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.