در نخستین روزاز هفته تربیت بدنی و ورزش مزار شهدای شهرستان بهاباد غبارروبی و گلباران شد.

علیرضا تیموری فرمانداربهاباد در این مراسم درسخنانی با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و گرامی داشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس شهرستان و شهید ورزشکاراین خطه شهید غفوری گفت: غبارروبی مزار شهدا علاوه بر تأکید بر ارزش‌های معنوی، به عنوان فرصتی برای انتقال مفاهیم ایثار، فداکاری و مقاومت به نسل‌های جوان‌تر محسوب می‌شود و به تقویت حس همبستگی و وحدت ملی کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: ورزش و تربیت بدنی یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی- فرهنگی در زندگی بشر و ابزاری برای رشد و کمال انسان و همچنین عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ‌ها و ارزش‌ها محسوب می‌شود.

تیموری خاطرنشان کرد: از آنجا که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از ورزش به عنوان دروازه صدور معنویت نام برده اند؛ باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی و پیام آور ارزش‌های معنوی و فرهنگی جامعه مورد اهتمام همه خانواده‌ها و تک تک اقشار جامعه به ویژه جوانان قرار گیرد.

شرکت کنندگان دراین مراسم ضمن حمایت ازمردم مظلوم فلسطین جنایات ددمنش رژیم کودک کش اسرائیل را بادادن شعارمحکوم کردند.

درپایان شرکت کنندگان در این مراسم پس ازخواندن زیارت پرفیض عاشورا مزار شهدا را گلباران وباردیگر با آرمان‌های شهدا وامام شهیدان تجدید بیعت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.