سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی قم از جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت یارانه ای در پوشش بارِ کاه نخود در قم خبر داد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی قم با اشاره به جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت یارانه ای در پوشش بارِ کاه نخود گفت:ماموران نیروی انتظامی در بازرسی خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی اراک به قم از یک دستگاه خودروی کامیون این محموله سوخت گازوئیل را که به صورت ماهرانه در زیر بارِ کاه نخود جاساز شده بود را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

وی همچنین از رسیدگی پرونده قاچاق ۲۵ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت‌گاز یارانه‌ای به ارزش ۶ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم خبر داد.

وی گفت:شعبه به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت قاچاق، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

حدادپور با بیان اینکه شعبه با توجه به اینکه ارزش سوخت کشف شده کمتر از ارزش خودروی حامل سوخت قاچاق بود گفت: ۶ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال به جریمه متخلف ردیف اول اضافه و در مجموع به پرداخت ۲۵ میلیارد و ۳۰۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: شعبه همچنین متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۱۲ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد که در مجموع متخلفان این پرونده را به پرداخت ۳۷ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار