معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان قم از حضور سه هنرمند صنایع‌دستی استان در یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز خبر داد.

مهدی نصر اصفهانی،معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: سه تَن از هنرمندان صنایع‌دستی استان قم در یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز حضور یافته‌اند.

وی افزود: فاطمه عرفانی‌فر در رشته سفال و سرامیک، فاطمه قیاسی در رشته رودوزی‌های سنتی و اسماعیل آقایی در رشته منبت و چوب در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: نمایشگاه مذکور تا ۲۸ مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز (استان آذربایجان شرقی) دائر است و برنامه‌هایی در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری در آن برگزار می‌شود.

نصر اصفهانی با اشاره به اهمیت حضور هنرمندان صنایع‌دستی در نمایشگاه‌های گوناگون بین‌المللی، ملی و استانی گفت: حضور هنرمندان در چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند، بازار‌های جدید را برای فروش محصولات صنایع‌دستی استان فراهم کند و نیز موجب معرفی رشته‌های صنایع‌دستی قم به سایر استان‌ها می‌شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم افزود: هنرمندان با حضور در نمایشگاه‌های مختلف، ضمن ارتباط با هنرمندان سایر استان‌ها، می‌توانند در چنین رویداد‌هایی تجربه و دانش خود را با دیگر هنرمندان به اشتراک بگذارند و از تجربه و دانش آنان در زمینه تولید و فروش محصولات بهره ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار