جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای شهادت رهبر شجاع مقاومت اسلامی فلسطین، مبارز نستوه و متفکر، حاج یحیی سنوار را تسلیت گفت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
شهادت رهبر شجاع مقاومت اسلامی فلسطین، مبارز نستوه و متفکر، حاج یحیی سنوار را به همه آزادیخواهان جهان، جبهه قدرتمند و فداکار مقاومت اسلامی در غرب آسیا، ملت غیور فلسطین و جنبش اسلامی حماس، تسلیت عرض می‌کنیم.

آن شهید خستگی‌ناپذیر در خط مقدم و در حال مجاهدت در راه آزادی به شهادت رسید و این نشان‌دهنده شجاعت و دلاوری کم‌نظیر رهبران، فرماندهان و رزمندگان مقاومت اسلامی است. 

او و جمعی از یارانش شهید شدند و به فوزی عظیم نائل آمدند؛ اما با رفتن آنان، دیگر رهبران و رزمندگان مقاومت به جهاد ادامه خواهند داد و هیچ خللی در اراده این مجاهدان ایجاد نخواهد شد.

فلسطین با وجود چنین فرزندانی، همچنان برای مبارزه، فرمانده و رزمنده دارد، شعله‌های مقاومت خاموش شدنی نیستند و آتش خشم مظلومان، جبهه ظلم و استکبار را خواهد سوزاند. وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تسلیت شهادت فرمانده دلاور یحیی سنوار و جمعی از مجاهدان سلحشور حماس، اعلام می‌کند، همان‌طور که پس از شهادت بزرگانی بسیار در لبنان و فلسطین، جبهه‌مقاومت از حرکت بازنایستاد، مبارزه با اسرائیل باقوت و روحیه‌ای دوچندان ادامه خواهد داشت و اسرائیلِ درمانده، سقوط و پایان سیاه خود را به‌زودی خواهد دید.

آنچه در غزه و لبنان می‌گذرد، گرچه در سکوت و همراهی برخی دولت‌های عربی و حمایت‌های گسترده تسلیحاتی غرب، بسیار تلخ و غم‌انگیز است، اما امداد و نصرت الهی نصیب مجاهدان فی سبیل الله خواهد بود.

حقیقت تخلف‌ناپذیر «کَم مِن فِئَهٍ قَلیلَهٍ غَلَبَت فِئَهً کَثیرَهً بِإِذنِ اللَّهِ وَاللَّهُ مَعَ الصّابِرینَ» با اراده و قدرت الهی رقم خواهد خورد و با مجاهدت‌ها و هدایت‌های پرچم‌دار مقاومت‌اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مسیر تاریخ منطقه و جهان به نفع مستضعفین تغییر خواهد کرد. إن‌شاءالله.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار