استاندار کرمان گفت: آنچه که موجب حفظ مناسبت‌های مذهبی می‌شود، برپایی هیئت‌ها است که تقویت و انتقال معارف دین و اهل بیت را به عهده دارند.

نشست هیئت‌های مذهبی کرمان با استاندار کرمان، در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

محمد‌مهدی فداکار، استاندار کرمان در این نشست گفت: آنچه که موجب حفظ ماه محرم و سایر مناسبت‌های مذهبی می‌شود، برپایی هیئت‌ها است که موجب تقویت و انتقال معارف دین و اهل بیت (ع) می‌شود.

وی با بیان این مطلب که برگزاری مراسم مذهبی امسال، متفاوت از سال‌های گذشته بوده است، عنوان کرد: دشمن ما به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیست و مصداق آن در اتفاقات اخیر منطقه و اتفاق تلخ سال گذشته کرمان است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در ماه محرم و رمضان به دلیل شرایط حاکم بر کشور، محدودیت‌های بیشتری حاکم شد، اظهار داشت: بر این اساس برای تأمین کامل امنیت از ظرفیت هیئت‌ها استفاده شد.

رحمان جلالی، معاون سیاسی استاندار کرمان نیز در این نشست با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اینکه امنیت باید مردم پایه شود، گفت: این شعار طی امسال و ماه محرم محقق شد و هیئت‌های مذهبی کرمان همکاری بسیار خوبی داشتند. 

وی با اشاره به اینکه وحدت میان تمام هیئت‌های مذهبی شکل گرفته است، تصریح کرد: هیچ تفاوتی میان هیئت‌های مذهبی وجود ندارد، هیئت سنتی و غیر سنتی نداریم و همه زیر بیرق امام حسین علیه السلام نوکری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار