مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل گفت:دومین همایش علمداران با رویکرد تجمیع و باهم بودن هیئت‌های مذهبی امروز در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی حسن‌زاده ،مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل افزود: دومین همایش علمداران با رویکرد تجمیع و باهم بودن هیئت‌های مذهبی براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساعت 17 امروز برگزار می‌شود که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده و سخنرانان و میهمانان این مراسم نیز در اردبیل حضور می‌یابند.

وی با اشاره به میهمانان کشوری این برنامه بیان کرد: از مرکز هیئت‌های مرکز آقای آبفروش میهمان این مراسم خواهد بود و حجت‌الاسلام حسین موسوی از سخنرانان شاخص کشوری نیز در این همایش به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و علاوه بر آن میهمانان دیگری کشوری نیز در این همایش حضور خواهند یافت.

مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل گفت:‌ از برنامه‌های مد نظر در این زمینه توجه به سیره اهل بیت(ع) و امامان معصوم است که باید در این راستا با ترویج سبک زندگی امامان معصوم(ع) بتوانیم بصیرت و معنویت را در بین خانواده‌ها زنده کرده و نقش محرم را در بین آحاد جامعه روشن و مشخص کنیم چرا که محرم توانسته راستای زندگی را برای مقابله با استکبار احیا کند.

حسن زاده این همایش را در راستای طرح تکریم خادمان معرفتی انقلاب حسینی(ع) دانست و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به اهداف مورد نظر در راستای برگزار این همایش دست یافته و زمینه‌ساز ترویج فرهنگ حسینی و دینی در استان شویم.

انتهای پیام/ع

همایش علمداران در اردبیل

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.