شهید مسلم خیزاب، تشنه نابودی صهیونیست‌ها بود و خواست بر روی سنگ مزارش این موضوع حک شود.

 شهیدان بسیاری برای دفاع از حرم به میدان جنگ رفتند، اما حالا ۹ سال از شهادت مدفع حرمی می‌گذرد که هنگام شهادت فرزندی ۶ ساله داشت.

محمدمهدی خیزاب فرزند شهید خیزاب اظهار داشت: پدرم همیشه برای رفتن به فضای مجازی وضو می‌گرفتند و معتقد بودند فضای مجازی فضایی است که شیطان در آن بسیار جولان می‌دهد.

پدر شهید خیزاب نیز با بیان اینکه شهدای مدافع حرم برای دفاع به غربت رفتند و همه فرمانده، تحصیلکرده هستند، گفت: در جنگ ایران و عراق همه شرکت می‌کردند ولی برای دفاع از حرم افرادی با درجات بالا رفتند که دارای علم به روز هستند.

وی بیان کرد:‌ ای کاش پسرم بود و می‌دید که این روز‌ها مسلمانان چه به سر اسرائیل می‌آوردند.

همسر شهید خیزاب نیز گفت: خدا را شاکرم که کلمه همسر شهید به ابتدای اسم من اضافه شده و امیدوارم بتوانم همانگونه که همسرم در وصیتنامه خود نوشتند "آبروی من باشید" برای ایشان آبروداری کنم.

رنجبر ادامه داد: نفرت شهید خیزاب از صهیونیست‌ها و دلیل انتقام از آنها، بغضی بود که مقام معظم رهبری داشتند و ویژگی شهید خیزاب این بود که فرمایشات مقام معظم رهبری را می‌خواندند و یادداشت‌برداری می‌کردند و حتی در محل کار خود برای نیرو‌های خود توضیح می‌دادند.

وی تصریح کرد: ایشان به من گفتند که در سنگ قبر من بنویسید که تشنه نابودی صهیونیست‌ها بوده و هستم و بهترین روزم نابودی آنهاست.

 شهید مسلم خیزاب سال ۱۳۵۹ دیده به جهان گشود و ۲۶ مهر ۱۳۹۴ در سوریه در نبرد با تروریست‌های داعش به شهادت رسید؛ پس از شهادتش بود که برخی از زوایای زندگی او و آرزوی شهادتش بر مردم آشکار شد و جزء آن دسته از شهدایی شد که بسیاری از مردم به سمت شناخت او گرایش پیدا کردند.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.