امام جمعه بروجرد گفت: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه موجب ترس و وحشت دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شده است .

 حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد در مصلای این شهرستان اظهار کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه بی‌نظیر و تاریخی تهران نشان از شجاعت ایشان دارد.

وی بیان کرد: تاثیر نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملیات وعده صادق ۲ نیز بیشتر بود و این اتفاق زمانی افتاد که دشمنان تبلیغ می‌کردند که ملت ایران اسلامی از نظام دلسرد شده اند.

خطیب جمعه بروجرد اضافه کرد: نماز جمعه تهران موجب ترس و وحشت دشمنان شد زیرا زمانی اتفاق افتاد که سید بزرگوار فرمانده جبهه مقاومت و فرماندهان زیادی به شهادت رسیده بودند و اسرائیل باور کرده بود که جبهه مقاومت از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حملات حزب الله و جبهه مقاومت علیه اسراییل ادامه داد: سرزمین های اشغالی هم اکنون به جهنمی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی افزود: اسراییل به پشتوانه آمریکا و غرب در حال جنگ با جبهه مقاومت است و آنها از نظر تجهیزات اطلاعاتی، مالی و نظامی از رژیم غاصب حمایت می کنند.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: تاکنون ۴۲ هزار فلسطینی و ۲ هزار لبنانی به شهادت رسیده اند ولی خبری دولتمردان کشورهای مدافع حقوق بشر نیست و هیج کدام از آنها در برابر این کودک کشی رژیم غاصب موضع گیری نمی کنند.

حجت الاسلام حسینی گفت: حافظ شیرازی روحانی وارسته و عارفی بوده شعر نیز می‌گفت و یکی از افتخارات ایران اسلامی است.

وی افزود: حافظ شیرازی در ادبیات و دنیای امروز به خوبی می‌درخشد و همه شعرایی که آمده‌اند حافظ را الگو و استاد خود می‌بینند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی بیان کرد: ترور این شهید بزرگوار نه تنها خللی در روند پیشرفت انقلاب ایجاد نکرد بلکه مردم را بیدار و هوشیار کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به هفته پیوند اولیاء و مربیان اظهار کرد: دانش آموزان سرمایه‌های هر خانواده و نظام هستند و باید پیوندی عمیق و محکم بین اولیاء، معلمان و مربیان مدارس وجود داشته باشد تا بتوان دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.